اولتیماتوم دو بازیکن پرسپولیس تاجیکستان به این باشگاه

اولتیماتوم دو بازیکن پرسپولیس تاجیکستان به این باشگاه

حنانوف و صفروف دو بازیکن جوان تاجیکستانی که با سایر شاگردان یحیی گل محمدی در اردوی سرخپوشان تمرین می کنند، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، خود را برای پیوستن رسمی به پرسپولیس آماده می کنند.

به همین منظور، آنها حدود پنج هفته است که در تهران هستند و منتظر اتفاقات جدید هستند، بدون اینکه حتی مصاحبه ای انجام دهند یا کسی را به خاطر غیبت خود مقصر بدانند. چیزهایی که به نظر نمی رسد به این زودی اتفاق بیفتد.

بد نیست بدانید این دو بازیکن به باشگاه قول داده اند تا پایان این هفته تکلیف خود را روشن کنند. آنها با همین روحیه در تهران می مانند و حتی زمانی که نوبت به دعوت از تیم ملی شان می رسید ترجیح دادند ایران را ترک نکنند. اما حضور در پرسپولیس هم برای آنها جذاب است چرا که این تیم نایب قهرمان قاره و یکی از بهترین باشگاه های فوتبال آسیاست.

با این حال صبر آنها حتی تا نیم فصل ادامه خواهد داشت. اگرچه برخی معتقدند بستن پنجره پرسپولیس باعث شد حنانوف و صفروف از بازی خارج شوند و این موضوع به کیفیت فنی آنها در آینده آسیب جدی وارد می کند، اما هر دو بازیکن معتقدند این اتفاق هرگز نمی افتد زیرا تمرینات منظم و کامل را دنبال می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید