غیبت جنجالی ستاره استقلال; فرهاد مجیدی اولتیماتوم جدی داد

فرهاد مجیدی

غیبت مشکوک امین قاسمی نژاد در تیم فوتبال استقلال و نیمکت نشینی او این سوال را ایجاد کرده که چرا این بازیکن که با دردسر زیاد به جمع آبی ها پیوسته این روزها در ترکیب ثابت استقلال حضور ندارد؟

به گزارش روزنو، گفته می شود قاسمی نژاد هنوز نتوانسته نظر مثبت کادرفنی به خصوص سرمربی تیم را جلب کند و به همین دلیل فعلا جایی در ترکیب ثابت مجیدی نیست!

یکی از اولویت های فرهاد مجیدی ایجاد انگیزه در بازیکنان در حین تمرین است و اگر این بازیکن از آمادگی دور باشد قطعا نیمکت نشین خواهد بود چرا که قاسمی نژاد هنوز نتوانسته در تمرینات خود را در کادر فنی استقلال تثبیت کند. .

گفته می شود مجیدی به او توصیه کرده است که برای ترغیب کادر فنی به حضور در کادر ثابت، انرژی بیشتری بگذارد. در غیر این صورت کار برای او سخت تر می شود و از پازل فنی تیم بیرون می آید.

باید دید با توجه به این اولتیماتوم جدی کادرفنی برای جبران ضرر، امین قاسمی نژاد به عنوان ستاره برای جبران ضرر در تمرینات ظاهر می شود یا بی انگیزه به تمرینات ادامه می دهد.

با وجود درخشش بازیکنان جوان استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر و انگیزه زیاد آنها برای درخشش در این تیم، اگر قاسمی نژاد به همین منوال ادامه دهد، ممکن است به زودی رویای درخشش با پیراهن استقلال را از دست بدهد، چرا که کادرفنی صراحتا به همه بازیکنان استقلال می گوید. وی اعلام کرد کسانی که در طول تمرین تمام تلاش خود را انجام دهند و با جان و دل بازی کنند در ترکیب ثابت قرار می گیرند و در غیر این صورت باید خود را برای نیمکت نشینی آماده کنند.

امین قاسمی نژاد در اولین بازی استقلال در لیگ بیست و یکم در دقیقه 78 جایگزین ارسلان مطهری شد اما عملکرد درخشانی نداشت و در بازی دوم مقابل ذوب آهن فرصت بازی پیدا نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید