اولتیماتوم جدی به استقلال و پرسپولیس

اولتیماتوم جدی به استقلال و پرسپولیس

نشست پایانی مربوط به فناوری کمک داور ویدیویی به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور نایب رئیس در امور قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رئیس اداره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و استقلال، دبیر کل فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ. گردهمایی دیگری از افسران مرتبط نیز برگزار شد.

در این جلسه درباره لزوم تجهیز ورزشگاه آزادی، ورزشگاه میزبان دیدارهای دو تیم پرسپولیس و استقلال به فناوری کمک داور تصویری و مسائل مربوط به آن بحث و تبادل نظر شد.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه گفت: بحث تجهیز ورزشگاه ها به سیستم کمک داور تصویری از الزامات اصلی و قطعی فدراسیون است. با توجه به این مشکل، پرسپولیس و استقلال با تعداد زیاد هواداران خود نباید از دیگر باشگاه هایی که فعالانه اقدامات مشابهی را در این زمینه انجام داده اند، عقب بمانند.

وی ادامه داد: در صورت عدم نصب تجهیزات کمک داور تصویری در آینده در ورزشگاه آزادی، به ناچار بازی های دو تیم پرسپولیس و استقلال در سایر ورزشگاه های کشور که مجهز به این سیستم هستند برگزار می شود. به همین دلیل تاکید ما بر لزوم آماده سازی ورزشگاه آزادی است.

بر این اساس در این جلسه با توضیحاتی از سوی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مقرر شد منابع لازم برای روند نصب تجهیزات کمک داور تصویری در ورزشگاه آزادی فراهم شود تا این دو باشگاه بتوانند در مسابقات شرکت کنند. که میزبان محسوب می شوند از فناوری استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید