ساغلام شرایط خود را تغییر داد. الکساندر نوری انتخاب ماست/ به سرمربی ترکیه ای اولتیماتوم نداده ایم


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854679

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: درباره بازی نساجی و تراکتورسازی توضیحات خود را داده ایم و امیدواریم تصمیم کمیسیون انضباطی عادلانه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میر معصوم سهرابی مدیرعامل تراکتورسازی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی پرونده دیدار نساجی و تراکتورسازی از هفته آخر لیگ برتر گفت: امروز مدارک و انگیزه خود را ارائه کردیم و امیدواریم انضباطی شود. آرای کمیته منصفانه

وی درباره بی نظمی های این فصل لیگ برتر گفت: باشگاه های خصوصی قربانی این مشکلات می شوند. ممکن است برخی باشگاه ها از جیب خود برای دولت و مردم هزینه کنند اما ما از جیب خود می پردازیم و در مواردی مانند نقل و انتقالات، وضعیت کمیته وضعیت، کمیته انضباطی و به زودی حق تراکتوری ها اجحاف شده است. امیدواریم سال آینده این نواقص برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر بخواهیم بخش خصوصی را برای مدیریت تیم ترغیب کنیم باید در این زمینه مصوباتی انجام شود اما متاسفانه در سال های اخیر این اتفاق نیفتاده است. امیدواریم این رویه طوری تنظیم شود که بسیاری از تیم های بخش خصوصی وارد چرخه فوتبال ما شوند. این موضوع باعث پیشرفت و توسعه فوتبال کشور می شود.

سهرابی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتورسازی پرونده پرسپولیس را که 3 بر صفر شکست خورده بود به کمیسیون استیناف ارجاع داده است، گفت: این پرونده را ارجاع داده ایم. تراکتور در این رای برای هواداران ما و نتیجه بازی افسرده شد. انگیزه و اسناد ما در این رای نادیده گرفته شد.

وی درباره آخرین وضعیت توافقات با باشگاه تراکتورسازی طغرل ساغلام برای فصل آینده توضیح داد: هیات مدیره ما جلسات خوبی برگزار کرد و با توجه به نتایج این جلسات اولویت با ساغلام است، خدای نکرده فصل آینده بتوانیم همکاری داشته باشیم. “

وی افزود: ساغلام بیشتر از توافق قبلی می خواهد و شنیده ها حاکی از آن است که در صورت عدم توافق طرفین برای ادامه همکاری، الکساندر نوری گزینه تراکتورسازی خواهد بود. فصل گذشته یک سال و نیم با ساغلام به توافق رسیدیم که نیمی از آن را به صورت رسمی اعلام کردیم. برای امسال هم بر سر مبلغی توافق کردیم. متأسفانه این قرارداد توسط ساغلام تا حدودی اصلاح شده است. مبلغ قبلی را برداشتیم و تایید کردیم. بنابراین برای مبلغ جدید باید موافقت و شرایط جدیدی را از هیئت مدیره می گرفتیم.

سهرابی افزود: ساغلام شرایط خود را تغییر داده است بنابراین باید شرایط جدید خود را در نظر بگیریم. شرایط جدید خود را آماده کردیم و به ساغلام فرستادیم. او نیز آنها را مطالعه خواهد کرد و نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تراکتورسازی برای ساغلام مهلتی برای رعایت شرایط جدید تعیین کرده است، پاسخ داد: ما و هوادارانمان از ساغلام راضی هستیم و او هم از تراکتور خوشحال است. جلسات ما همیشه در فضای خوبی برگزار می شود، زیرا هدف و فکر ما این است که در یک فضای خوب و آرام با هم کار کنیم. هیچکدام از طرفین اولتیماتوم یا ضرب الاجل تعیین نکرده اند، اما ساغلام و وکیلش باید شرایط ما را مطالعه کنند، همانطور که وکیل تراکتور باید شرایط اعلام شده توسط طرف مقابل را بخواند. خدا نکند هر دو طرف از این مشکلات سوء استفاده کنند.

او به باشگاه گفت: تراکتورسازی یک تیم قوی و اثیری است. ما طرفداران خوب و پرشوری داریم. هدف و آرزوی آنها داشتن یک تیم خوب است. ما و هیات مدیره نیز تلاش می کنیم شأن تراکتور و استان آذربایجان شرقی را داشته باشیم. هیئت مدیره، مدیریت و مالکیت باشگاه در تلاش هستند تا تیم خوبی بسازند که انتظارات هواداران را برآورده کند.

سهرابی درباره سوالات مطرح شده در مورد علاقه ساغلام به این باشگاه برای جذب رامین رضایان و اینکه آیا پیشنهاد رسمی به این بازیکن داده اند یا خیر، گفت: باشگاه ما در نقل و انتقالات کم تحرک نیست. طبق اعلام هیئت، کمیته نقل و انتقالات تشکیل داده ایم و کادرفنی بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کرده است. به دنبال جذب آنها هستیم اما الان نمی توانم بازیکن خاصی را نام ببرم. خدای نکرده در بازاری که جذب بازیکنان خوب برای داشتن تیم خوب در فصل جدید سخت است، بتوانیم بهترین ها را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اظهارات علی علیزاده علیه باشگاه مس رفسنجان مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال به دلیل افزایش قیمت بازیکنان داخلی به باشگاه ها کمک کند بازیکنان خارجی بیشتری به باشگاه ها جذب کنند، گفت: باید در مورد فوتبال بحث شود. او دارای مدرک لیسانس است.

جذب بازیکن خارجی هم باید به نفع فوتبال ما باشد. اگر بخواهیم فقط بازیکن خارجی جذب کنیم استعدادهایمان هدر می رود. البته اگر قیمت بازیکنان داخلی با این میزان کاهش پیدا کند، اشکالی ندارد. کمیسیون کارشناسی باید تشکیل شود. در نهایت آنها باید تصمیم بگیرند که چه چیزی به نفع فوتبال ماست.

سهرابی گفت: خوشبختانه تمامی پرونده های مفتوح ما در فیفا و دادگاه CAS بسته شده است و باید از مالک تراکتورسازی بابت همه پرونده های موجود در فیفا تشکر کنم. اکنون پنجره نقل و انتقالات تراکتورسازی باز است و پول مصطفی دنیزلی را پرداخت کرده ایم.
انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید