«خدانور لجایی» با قرار وثیقه آزاد شد/ تبعه افغانستان با 16 سرقت!


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909886

یکی دیگر از دروغ های افشا شده رسانه های ضد انقلاب؛

از روز گذشته تصویری از متهمی که به کافه دستبند زده بود در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و ضد انقلاب او را به عنوان یکی از قربانیان اغتشاشات اخیر به مردم معرفی کرد، اما واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عصرهامون به نقل از مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به اخبار جعلی برخی رسانه های مشکوک و شبکه های ضد انقلاب مبنی بر کشته شدن “خدا نور لجای” در جریان اخیر قیام های رژیم جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: فردی که عکسش در رسانه ها منتشر شده «صادق کبدانی» ملقب به یاگی و معروف به «هدی نور لجای» است.

وی تصریح کرد: این مرد به جرم 16 فقره سرقت در تیرماه امسال دستگیر و پس از طی مراحل قضایی با قرار وثیقه آزاد شد.


دادستان مرکز سیستان و بلوچستان این فرد را تبعه کشور افغانستان دانست و اظهار داشت: طبق گزارش ها صادق کبدانی فرزند علی ملقب به خدانور لجایی به اتهام دست داشتن در 16 فقره سرقت به زندان زاهدان منتقل شده است. و علیه وی در دستگاه قضایی پرونده تشکیل شده است.


شمس آبادی با بیان اینکه لجا که سابقه چندین فقره سرقت را دارد 19 مهرماه در جریان درگیری کشته شد، گفت: در 19 مهرماه با کشته شدن این مرد هیچ گونه درگیری و ناآرامی در استان و شهرستان زاهدان گزارش نشده است.


وی گفت: چگونگی کشته شدن لجائی در دستگاه قضایی استان در حال بررسی است.



باید بگویم؛ شبکه های ضد انقلاب و فعالان ضد انقلاب بارها سعی کرده اند با پوشش اخبار جعلی و کذب، مسیر انحراف افکار عمومی را طی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید