خرما و گوشت قرمز منجمد در سامانه بازرگم کرمانشاه بارگذاری می شود


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821614

ایرج صفایی گفت: در ماه مبارک رمضان خرما و گوشت قرمز منجمد پس از تخصیص سهمیه باید به قیمت دولتی در سامانه بازرگم بارگذاری شود که البته زیرساخت های نگهداری این اقلام نیز فراهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج صفایی به مرصادنیوز گفت: هم اکنون چهار قلم برنج هندی، پاکستانی، ایرانی و تایلندی از طریق ثبت سفارش در سامانه بازرگم توزیع می شود.

وی افزود: علاوه بر تحویل تخم مرغ با قیمت مصوب، شکر و مرغ منجمد نیز در سامانه بازرگم قابل سفارش است.

صفایی گفت: در روزهای پایانی سال گذشته نیز میوه ها از طریق سامانه بازرگم با تخفیف عرضه شد.

وی از عرضه روغن مایع و جامد در سامانه بازرگم خبر داد و گفت: سیب زمینی هم اکنون در سامانه مذکور با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار تن بارگیری می شود.

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان، خرما و گوشت قرمز منجمد پس از تخصیص کمک هزینه باید با قیمت دولتی در سامانه بازرگم بارگذاری شود که البته زیرساخت های نگهداری این اقلام نیز فراهم شده است. “

صفایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت ثبت و ارسال 500 تا 700 سفارش در روز وجود دارد و در صورت افزایش سفارشات، ناوگان لجستیکی مربوطه تقویت می شود تا کالا در موعد مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه مردم از سامانه بازرگام استقبال کردند، افزود: به دلیل مشکلات زیرساختی، امکان راه اندازی سامانه بازرگام در شهرستان ها با استفاده از اپلیکیشن فعلی وجود ندارد. به همین دلیل است که ما قصد داریم از برنامه های محلی استفاده کنیم، زیرا شهرها به راحتی به این زیرساخت دسترسی دارند. «خیس است.

مدیرعامل تعاون روستایی کرمانشاه گفت: علاوه بر این شهرها برای نگهداری کالاهای فاسدشدنی نیاز به انبار دارند که باید تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید