خریدهای نیم فصل روی میز ترتیب داده نمی شود

ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802549

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و مس در نشست خبری پس از دیدار هفته شانزدهم اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا پس از باخت 3 بر یک تیمش مقابل رفسنجان گفت: نیمه اول خیلی بدی داشتیم. با اینکه در دقیقه اول گل خوردیم و باید پیشرفت می کردیم و مطمئن بازی می کردیم، اما نمی دانم چرا نیمه اول را اینطور باختیم.

وی افزود: در بسیاری از اشتباهات کودکانه به حریف فرصت دادیم و نتوانستیم به خوبی موقعیت ایجاد کنیم. در نیمه دوم نسبتا بهتر بودیم، اما این همان بازیی نبود که همیشه از ما انتظار داشتیم. به تیم مس تبریک می گویم، آنها شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز بودند. آنها خیلی خوب بازی کردند و با تمام وجود برای تیمشان جنگیدند. اینجا برای دفاع از خودمان خوب بازی نکردیم و باید بگویم که من، کادر فنی، مدیریت و بازیکنان واقعا از باخت های اخیر ناراحتیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: برای کمک به تیمم به اینجا آمدم اما شرایط خوب پیش نمی رود. از پارسال تا الان سعی می کنیم برنامه ریزی بهتر و سازماندهی خوبی داشته باشیم و خیلی دقیق تمرینات، ذهنی، روانی، تحلیلی و … را انجام می دهیم، اما اثربخشی که باید حاصل شود حاصل نشده است. ما باید بهتر از این باشیم و شرمنده هواداران هستیم. بازی و مربیگری در سپاهان شایستگی می خواهد و واقعاً باید تلاش کرد تا به آن جان بدهد. در این چند تعطیلات آخر هفته تصمیماتی می گیریم که برای باشگاه و تیم مفید باشد تا دیگر باعث ناراحتی هواداران نشویم.

نویدکیا در خصوص وضعیت تیم مس رفسنجان گفت: مس از سال گذشته بسیار مثبت و خوب پیشرفت می کند. آنها تیم خوبی هستند و ساختار خوبی دارند. کادرفنی این تیم برای تیم و حضور در مسابقات بسیار برنامه ریزی شده است. امروز آنها حق برد داشتند و خیلی بهتر از ما بازی کردند. خب ما را آنالیز کردند و سعی کردند از شرایط بازی استفاده کنند. ما خیلی ضعیف عمل کردیم.

وی با اشاره به تیم خودش و عملکرد بازیکنانش افزود: جدا از مشکل مس رفسنجان باید بگویم بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای تیم می کنند. می خواهم از صمیم قلب به هواداران بگویم که هر اتفاقی که اینجا می افتد مسئولیت من است. بازیکنان بازی مورد نظر من را انجام می دهند و کارایی خود را نشان می دهند که این مسئولیت من است. اگر بحثی در مورد سپاهان وجود دارد، اجازه دهید هواداران درباره من صحبت کنند. بازیکنان تمام تلاش خود را برای تیم انجام دادند و به این کار ادامه خواهند داد. آنها تا اینجای کار عالی عمل کرده اند اما این دیدار دور از انتظار بود و بازی بدی انجام دادیم.

* ربیعی: خرید نیم فصل روی میز نیست
محمد ربیع در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر 1 مقابل سپاهان گفت: ابتدا به تیم محترم و ثابت سپاهان خسته نباشید می گویم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و همه آن را می شناسند. تیم در برنامه های تهاجمی بسیار خوب است. آنها در هر بازی شانس زیادی برای گلزنی دارند و از نظر امید و شانس گل بهترین تیم ایران هستند.

وی افزود: در اولین ثانیه های مسابقه شوکه شده بودیم. دروازه بان ما لیز خورد و گل بدی زدیم. سپاهان در این دیدار کمترین شانس گلزنی را داشت و بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم بحث سرعت و انتقال را در دستور کار قرار دادیم. بچه ها خوب کار کردند. من آنها را خدا می نامم چون سه روز پیش 120 دقیقه بازی کردیم. 3 روز بعد با این جدیت بازی کن به نظرم خودمون کیفیت خوبی نشون دادیم. به بچه ها تبریک می گویم. این پیروزی را به کارگران و هواداران گران قیمت مس تقدیم می کنیم.

سرمربی کپر رفسنجان گفت: مدافعان این تیم در دیدار با استقلال و همچنین در چند بازی دیگر لیگ برتر اشتباهات موثری داشته اند و اینکه آیا برنامه ای برای ترمیم خط دفاعی در نیم فصل وجود دارد یا خیر. خط دفاعی ما هم نمایش های خیلی خوبی داشت. امروز دفاعیات مقصر نبودند. در 25 دقیقه اول حداقل 6-7 بازیکن ما در موقعیت های مختلف لیز خوردند و دروازه بان ما نیز این مشکل را داشت.

وی افزود: محمد انصاری را در اولین بازی مقابل سپاهان از دست دادیم. پنج دفاع وسط برای سیستم داشتیم با سه دفاع که یکی از آنها انصاری بود. با چهار نفر در مسابقه شرکت کردیم. فرشاد محمدی مهر در این فصل خیلی به ما کمک کرد و فکر می‌کنم واقعا می‌توانستم صفحه دیگری از بازی او را به نمایش بگذارم. خریدهای نیم فصل چیزی نیست که شما روی میز بگذارید و بگیرید. مشکل در دسترس بودن آن است و موضوع دیگر کیفیتی است که مد نظر ماست. برنامه من برای نیم فصل دوم ثبات این تیم است. شاید باید بحث نقل و انتقالات را مطرح کنیم یا در صورت نیاز 2-3 بازیکن را به خدمت بگیریم و با توجه به مصدومیت این کار را انجام دهیم.

ربی در خصوص اینکه در نیمه اول بازی امروز با علیرضا مرزبان سرمربی سپاهان درگیری لفظی رخ داد، گفت: این اتفاقات در جریان بازی طبیعی است. در مورد Fairplay اختلاف نظر وجود داشت. ما در حالت تهاجمی چهار بر سه بودیم که منصفانه بازی کردیم. مرزبان هم آنها را منصف می دانست. اختلاف نظر وجود داشت. او بزرگتر است. البته احترام لازم است، اما هر کدام از ما وظیفه داریم در طول مسابقه از تیم خود دفاع کنیم و این اتفاقات می افتد. من شکاک نیستم اگر مشکل ادبی دارد از او عذرخواهی می کنم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه آیا قائم اسلامی خواه به مسابقات نیم فصل دوم می رسد یا خیر، گفت: زمانی که در رفسنجان بودیم 10 تا 15 روز در کنار تیم بود. بهبودی جراحی رباط صلیبی به زمان زیادی نیاز دارد و باید از مدت زمان درمان به طور کامل غفلت کرد. او در دوران توانبخشی به سر می برد و باید مقدماتش تکمیل شود. قرارداد او با این باشگاه بلندمدت است و بندهایی مربوط به رسیدن به مسابقات وجود دارد. قائم فوتبالیست بسیار خوب و توانمندی است. او و کادر پزشکی در حال تلاش هستند. امیدوارم به نیم فصل دوم برسم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید