خرید بلیط هواپیما با گارانتی با بهترین قیمت

خرید بلیط هواپیما با گارانتی با بهترین قیمت

روز جدید : مدیریت هزینه مهمترین مشکلی است که در برنامه ریزی سفر با آن مواجه هستیم. در حال حاضر همه ما در تلاش هستیم تا هزینه هایی مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و … را کاهش دهیم. فلای تودی با در نظر گرفتن این نیاز شرایط خرید بلیط هواپیما با تضمین بهترین قیمت را برای شما فراهم می کند و هزینه های سفر شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

احتمالاً برای شما هم این سوال پیش می آید که فلای تودی چگونه توانسته امکان خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت را برای کاربرانش فراهم کند. این سوالی است که در ادامه این مقاله پاسخ آن را خواهید یافت. پس به ما بپیوندید

یافتن ارزان ترین بلیط هواپیما در Fly Today آسان است. برای این کار به منوی پرواز در FlyToday رفته و وارد یکی از قسمت های پروازهای داخلی یا خارجی شوید. در این قسمت باید اطلاعات مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما را وارد کنید. این اطلاعات شامل بلیط یک طرفه یا دو طرفه، نام مبدا و مقصد، تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی و … می باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید و کمی صبر کنید. در عرض چند ثانیه لیستی از پروازها را با یک مکان برای مقصد و روز انتخابی خود خواهید دید.

شاید فکر کنید که برای خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت، باید کل لیست را بررسی کنید. اما شما خیلی در اشتباهید. این لیست بر اساس قیمت و از ارزان ترین به گران ترین طبقه بندی شده است. بنابراین اولین مورد در لیست پرواز ارزان ترین است. با کلیک بر روی پرواز مورد نظر، وارد کردن اطلاعات مسافر و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما به صورت آنی برای شما صادر می شود.

به راحتی بلیط هواپیما خود را با کمترین قیمت خریداری کنید و از سفر ارزان خود لذت ببرید.

بلیط های چارتر و لحظه آخری آسان را پیدا کنید

یکی از راه هایی که مردم برای کاهش هزینه های سفر استفاده می کنند، خرید بلیط چارتر یا بلیط لحظه آخری است. اگرچه این بلیط ها همیشه ارزان ترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما نیستند، اما ما در FlyToday ترتیب داده ایم تا بتوانید لیست این پروازها را به راحتی مشاهده کنید.

برای اطلاع از بلیط های لحظه آخری و بلیط چارتر، ابتدا باید پرواز مورد نظر را جستجو کنید. تمام مراحل لازم برای خرید بلیط هواپیما را طی کنید تا به صفحه نتایج جستجو برسید.

در صفحه نتایج جستجوی پرواز، فیلترها و گزینه های مختلفی را در سمت راست صفحه پیدا خواهید کرد. برای مشاهده لیست پروازهای چارتر، روی فیلتر چارتر کلیک کنید و اگر به دنبال بلیط لحظه آخری هستید، لیست پروازها را برای برخاستن ببینید.

به تقویم قیمت توجه کنید

FlyToday ابزارهای مختلفی برای خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت دارد. این ابزارها در صفحه نتایج جستجو در دسترس هستند تا به شما در خرید بلیط ارزان کمک کنند.

یکی از این ابزارها تقویم قیمت Fly Today است. این تقویم کمترین قیمت بلیط هواپیما را در تاریخ انتخابی شما نشان می دهد. بنابراین می توانید با یک نگاه ارزان ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید و اگر بتوانید تاریخ سفر خود را تغییر دهید، هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما خواهید داشت. در برخی موارد با تغییر یک روزه تاریخ سفر، کاهش قابل توجهی در قیمت بلیط هواپیما ایجاد می شود.

تحلیل نمودار قیمت را فراموش نکنید

از دیگر ابزارهای موجود در FlyToday می توان به نمودارهای قیمت اشاره کرد. این ابزار یک نمودار خطی است که حداکثر، حداقل و متوسط ​​قیمت خرید بلیط هواپیما را به شما نشان می دهد. با توجه به اطلاعات این نمودار می توانید تحلیل مناسبی از قیمت بلیط هواپیما داشته باشید و با تغییر ماهرانه تاریخ سفر هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

اگر بتوانید تاریخ پرواز خود را تغییر دهید، نمودار قیمت Fly Today به شما کمک می کند بلیط هواپیما را با قیمتی بسیار کمتر از آنچه تصور می کردید بخرید و یک سفر ارزان را تجربه کنید.

اخبار بلیط هواپیما ارزان را در ایمیل خود دریافت کنید

پس از جستجوی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر و تاریخی که انتخاب کرده اید، ساز زنگوله ای شکل را در سمت راست صفحه مشاهده خواهید کرد. این یکی از ویژگی های خوب و موثر Fly Today است و به عنوان آخرین سرویس اطلاع رسانی قیمت شناخته می شود.

همانطور که احتمالا می دانید یکی از راه های خرید بلیط هواپیما ارزان این است که دائماً قیمت آن را بررسی کنید تا به محض ارزان شدن بلیط، بتوانید آن را خریداری کنید. احتمالاً به دلیل تعهدات روزانه و شلوغی روزانه نمی توانید این کار را انجام دهید و نمی توانید مرتباً قیمت ها را بررسی کنید. آخرین سرویس اطلاع رسانی قیمت کار را برای شما آسان می کند.

در صفحه نتایج جستجو با وارد کردن ایمیل خود این سرویس را فعال کرده و منتظر بمانید. در این مدت، به فعالیت های روزانه خود بپردازید، اما هشدارهای ایمیل خود را روشن نگه دارید. به محض ارزان شدن بلیط هواپیما برای تاریخ و مقصد مورد نظر، خبر به ایمیل شما ارسال می شود. به این ترتیب می توانید به سرعت بلیط هواپیما را با قیمت کمتری خریداری کنید. همه چیز خیلی آسان خواهد بود!

پشتیبانی 24 ساعته FlyToday همیشه در دسترس شماست و خیال شما را در مورد همه چیز راحت می کند.

اگر قبل از خرید بلیط هواپیما سوالی داشتید می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. در صورت بروز مشکل در روند خرید بلیط هواپیما نگران نباشید، تیم پشتیبانی فلای تودی در کنار شماست تا مشکل را به طور کامل برطرف کرده و خرید شما را تکمیل کند.

پس با خیال راحت از فلای تودی بلیط هواپیما بخرید و نگران چیزی نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید