خرید پر سر و صدا پرسپولیس همچنان روی نیمکت است

خرید پر سر و صدا پرسپولیس همچنان روی نیمکت است

پس از جدایی احمد نورالهی، پرسپولیس با سر و صدای زیاد موفق شد رضا اسدی را به خدمت بگیرد و بهترین بازیکن فصل قبل را جایگزین او کند. اسدی با پیراهن شماره 8 پرسپولیس؛ او شروع خوبی در پرسپولیس داشت و موفق شد در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان پاس گل بدهد.

هافبک قرمزها در هفته اول قهرمانی هم مقابل فولاد گلزنی کرد اما بعد از بازی مقابل فولاد اسد به شدت سقوط کرد و کم کم آرای هواداران بیشتر شد. به عقیده بسیاری اسد از نظر بدنی آماده نیست و در این چند ماه کادر فنی پرسپولیس نتوانست این بازیکن را به شرایط ایده آل برساند. شماره 8 پرسپولیس که امید هواداران و کادرفنی پرسپولیس برای پرکردن جای خالی نورالهی بود. او تا اینجای کار همه را ناامید کرده و احتمالا از عملکردش راضی نیست.

اسد پس از آمدن به پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت برای اولین بار روی نیمکت نشست و احسان پهلوان در میانه میدان جایگزین او شد. اما بازگشت پهلوان به ترکیب اصلی پرسپولیس هم برای او نتیجه خوبی نداشت و احسان در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و به جای او ناکام ماند. کمال که مدت ها به دلیل مصدومیت و دیر حضور در تمرینات از ترکیب اصلی دور بود، در بازگشت به تیمش نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت.

عملکرد خوب کمال در دیدار مقابل صنعت نفت باعث شد تا یحیی در دیدار با نفت مسجد سلیمان او را در ترکیب اصلی قرار دهد و هافبک دفاعی سرخ ها با بازوبند کاپیتانی در خط هافبک برای پرسپولیس بازی می کند. کمال در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و کادرفنی پرسپولیس نیز از عملکرد او راضی بودند و در دربی زوج کمال و سرلک رضایت خود را نشان دادند و بعید است یحیی گل محمدی این دو را ترکیب کند. اسد که با سر و صدای زیادی به پرسپولیس آمده و یکی از گران قیمت ترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل است، باید تلاش زیادی کند تا جایگاه خود را بازیابد و به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد.

دیدگاهتان را بنویسید