خسارت سنگین سیل در روستای بُرده / تمامی نیروهای امدادی در روستا هستند


ساعت: 21:18
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886210

خسرو کیانی گفت: بیشتر منازل روستای برده بر اثر بارندگی شدید دچار آبگرفتگی، تعدادی تخریب و تعدادی از پل های حاشیه رودخانه ها نیز تخریب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران این استان گفت: طبق پیش بینی ها، بارش ها امشب با شدت زیادی در اکثر نقاط استان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در اکثر نقاط چهارمحال و بختیاری گزارش هایی مبنی بر بارندگی داریم، افزود: تاکنون شدت بارش ها در برخی نقاط استان به عنوان مثال روستای برد و روستاهای اطراف شهر بن بسیار شدیدتر بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روستای برده در حال حاضر در محاصره سیل قرار دارد اما خوشبختانه جان اهالی این روستا در خطر نیست و مردم در مناطق امن اسکان داده شده اند.

کیانی با بیان اینکه بر اساس گزارش هواشناسی بارش ها ادامه دارد گفت: همچنین بر اساس گزارش های دریافتی در روستای برده در کمتر از 45 دقیقه 50 میلی متر باران باریده و آب از تمامی مسیل ها خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت تحت مدیریت و کنترل است، نیروهای امدادی مانند هلال احمر، سپاه، نیروهای خدماتی مانند آب، برق، گاز و غیره در روستا حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: گزارش هایی مبنی بر آبگرفتگی جاده در شهرهای کوهرنگ، بروجن و شهرکرد داشته ایم که خوشبختانه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است اما خسارت مالی در روستای برده بسیار زیاد است.

کیانی گفت: اکثر منازل دچار آبگرفتگی، تعدادی تخریب و تعدادی از پل های حاشیه رودخانه ها نیز تخریب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید