خطر مسدود شدن تنها راه دسترسی روستای ابرزگه و ایستگاه پمپاژ آب لنده + عکس

ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801497

تنها راه دسترسی روستای ابرزگه و ایستگاه پمپاژ آب شهرلنده به دلیل جاری شدن سیل فصلی در دره به طور کامل تخریب شده است و لازم است مسئولان راهداری نسبت به ایمن سازی این جاده هر چه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، بارندگی های چند هفته اخیر در شهرستان لنده خسارات زیادی به زیرساخت های کشاورزی و جاده ای وارد کرده است که نیازمند توجه ویژه به اعتبارات حوزه استانی است. موارد اضطراری

راه ارتباطی روستای ابرزگه که تنها راه ارتباطی ایستگاه تامین آب شرب شهر لنده است متاسفانه به دلیل بارندگی و طغیان فصلی رودخانه کاملا خالی است و حتی آسفالت ترک خورده و خالی می شود.

d0808f19 875b 4841 a485 2dd820da8feb خبر خاکستری

مردم روستای ابرزگه در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری خواستار توجه ویژه و فوری کارکنان بخشداری موگرمون، اداره راه و آبفای این شهرستان برای ایمن سازی و سالم سازی جاده قبل از سالم سازی کامل شدند. تخریب و مسدود شده است.

فرسایش خاک و انحراف دره‌های فصلی طی سال‌ها منجر به خالی شدن متروهای مجاور دره‌های فصلی شده و جاده‌ها را در معرض خطر و حتی خطر قطع و مسدود شدن این جاده‌ها قرار داده است.

453da78a 4bfe 40d2 b28b 0612f5baf5d6 خبر خاکستری

آنچه امروز از اهالی روستای ابرزگه از توابع قطعه موگرمون در شهر لنده انتظار می رود بحث تامین و ساخت دیوار آتش تنها راه ارتباطی این روستا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید