خط و نشان استقلال: پرسپولیس از استقلال و سپاهان جلوتر است

خط و نشان استقلال: پرسپولیس از استقلال و سپاهان جلوتر است

ناصر ابراهیمی درباره وضعیت فعلی تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را خیلی خوب آغاز کرد و بازیکنان باتجربه ای را جذب کرد اما پس از جذب این بازیکنان، حرکت باشگاه برای خریدهای بعدی تبدیل شد. بسیار کند و به قول معروف در بازار فقط تماشاچی شده است.

و افزود: برای موفقیت یک تیم باید یک کیت کامل داشته باشید. پرسپولیس بازیکنان باتجربه و تاثیرگذاری را در خط دفاع و هافبک به میدان آورد اما در حمله با وجود اینکه کادر فنی به دنبال مهاجم بود، هرگز موفق به آوردن گلزن نشد. باشگاه باید زودتر یک مهاجم برای این تیم بخرد تا گل محمدی جا بیفتد.

سرمربی سابق سره پوشان در خصوص تساوی پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر گفت: برای تیمی که به دنبال قهرمانی است قرعه مهم نیست و برنامه فصل یک برنامه عادی است. بازی های ابتدایی فصل بسیار مهم است و اگر تیم یحیی در 4 بازی اول امتیازات خوبی کسب کند قطعا با انگیزه ای که به دست می آورد مسیر هموارتری را برای صعود به بالای جدول طی خواهد کرد.

ابراهیمی در پاسخ به اینکه چه تیم هایی مدعی قهرمانی در این فصل هستند، گفت: در این فصل بر خلاف فصل های دیگر که بازیکنان لژیونر شدند، شاهد بازگشت چند لژیونر بودیم و به دلیل جام جهانی و دیده شدن بیشتر، فوتبال ایران را پذیرفتند. این کار را انجام داد همچنین تیم های معروف نیز بازیکنان خوبی جذب کردند، بنابراین می توان انتظار داشت که در این فصل لیگ جذابی را شاهد باشیم. در مجموع تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و گل گهر تیم های برتر جدول هستند.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم اگر پرسپولیس یکی دو گلزن بیاورد قدرت این تیم دو چندان می شود و مدعی اول قهرمانی می شود. گل محمدی باتجربه است چون چند سالی است که روی نیمکت پرسپولیس است و می تواند از استقلال و سپاهان پیشی بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید