سردار سلیمانی با شهادتش ثابت کرد که یک قدم از قهرمان جلوتر است/ اعتبار و ارزش حاج قاسم برای مردم مدیون حضور در میدان است.

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796006

ابراهیم جوادی؛ پرافتخارترین وزنه بردار تاریخ کشتی ایران گفت: ما قهرمان کشور هستیم، برای کشورمان جنگیدیم و مدال گرفتیم اما مثل حاج کاسم در راه خانه جان نداده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم جوادی در آستانه شهادت سردار سلیمانی به تیتریک گفت: هرکس جان خود را در راه دفاع از وطن فدا کند یک قدم از قهرمان جلوتر است و حاج قاسم با شهادت خود این را در عمل ثابت کرد.

دارنده 4 مدال طلای جهان در کشتی اضافه کرد: ما قهرمان کشور هستیم، برای کشورمان جنگیدیم و مدال هم گرفتیم اما جانمان را در این راه ندادیم. البته برادرم در ورزش و کشتی فوت کرد اما درصد کمتری ممکن است جلوی سردار بایستد.«سلیمانی قدمی برداشت.

رزمنده جانباز کرجی گفت: هرکس جان خود را در راه دفاع از وطن به خطر بیندازد باید عنوانی فراتر از قهرمان تلقی شود، جوانان ما در 8 سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و امروز نیز حاج کاسم نشان باب شهادت باز است. .

ابراهیم جوادی گفت: 50 سال از درگذشت تهتی می گذرد اما هنوز از او به نیکی یاد می شود و 26 دی و سالگرد درگذشت این عالم قهرمان در اذهان و خاطره همه چهره های مردمی ماندگار شده است. همیشه در ذهن مردم خواهد ماند شد.

وی گفت: برخی از کارمندان بهترین امکانات را دارند و مدعی هستند که برای کشور تلاش می کنند در حالی که برای نجات خود تلاش می کنند، اکثر فرزندانشان در خارج از کشور هستند و تصاویر زیادی از آنها در فضای مجازی می بینیم.

پرافتخارترین کشتی گیر سبک وزن تاریخ مبارزات ایران با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در سلامت هستند و از معیشت مردم بی خبر هستند، گفت: فقط کسانی که در زمین هستند و خدمتگزار واقعی ملت هستند به مردم ارزش و اعتماد دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید