خط و نشان برای یحیی: پرسپولیس را خوب آنالیز کرده ایم

خط و نشان برای یحیی: پرسپولیس را خوب آنالیز کرده ایم

رضا پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت گفت: در مورد بازی فردا هم باید بگویم که بازی بسیار مهمی داریم. این بازی برای ما مهم است زیرا خارج از خانه برگزار می شود و امیدواریم از دو بازی متوالی خارج از خانه حداکثر امتیاز را بگیریم تا جایگاهمان در جدول مستحکم شود و باعث خوشحالی مردم شود. آبادان

وی در ادامه افزود: پرسپولیس تیم شناخته شده ای است که هر سال برای قهرمانی رقابت می کند و هدف آنها بازی های آسیایی است. پرسپولیس تیمی است که از نظر فنی تیم خوبی دارد و بیش از 70 درصد بازیکنانش جامد هستند و از ترکیب فوق العاده ای بهره می برند. پرسپولیس را آنالیز کردیم و بر اساس برنامه های خودمان تمرین کردیم. امیدوارم بازی فردا قشنگ باشه هر زمان که بازی زیبا باشد، نتیجه مطمئناً به دنبال خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال گفت که هواداران زن آبادانی در دیدار فردای تیمش در ورزشگاه حضور خواهند داشت. از بازی لذت ببرید.

هواداران این تیم علیرغم نتایجی که پرسپولیس کسب کردند، انتظار بازی هجومی تری از تیم خود دارند. نگران بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نیستی؟» پرکاس در پاسخ به این سوال که: «اعضای کادر فنی این تیم باید در مورد پرسپولیس نظر بدهند.» نظر خاصی درباره پرسپولیس نداریم و آنها را اینگونه می بینیم. یک حریف فوتبال البته دغدغه هواداران آنها محترمانه است و برای خودشان ما به عنوان یک حریف سرسخت با آنها برخورد می کنیم و امیدواریم بتوانیم تصمیماتی را که برای بچه ها در نظر داریم به نحو احسن اتخاذ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید