ما با استفاده از آنالیز آرژانتین را شکست دادیم


ساعت: 23:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891318

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آرژانتین اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی مقابل آرژانتین در آخرین دیدار جام واگنر اظهار نظر کردند.

کاظمی: با آنالیز آرژانتین را شکست دادیم

صابر کاظمی پس از بازی ایران مقابل آرژانتین گفت: بازی سختی داشتیم. کادرفنی آنالیز خوبی از تیم آرژانتین ارائه کرده بود و بر اساس این تحلیل توانستیم حریف را موثر شکست دهیم و 3-2 زمین را ببریم.

وی با اشاره به سه دیداری که در جام واگنر انجام دادند، تصریح کرد: این دیدارها به عملکرد ما در جام جهانی مردان کمک زیادی می کند تا بتوانیم باتجربه شویم و بتوانیم در شرایط سخت تیم را بالا ببریم و پیروز میدان باشیم.

توخت: برد و باخت در واگنر اهمیتی نداشت

امیرحسین توته درباره برد ایران مقابل آرژانتین در جام واگنر لهستان گفت: بازی خوبی مقابل آرژانتین داشتیم و این تیم اولین حریف ما در جام جهانی خواهد بود.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: بازدید از جام واگنر باعث هماهنگی بازیکنان شد و در زمین با یکدیگر بیشتر آشنا شدند. در جام واگنر برد و باخت برای ایران مهم نبود و فقط برای آماده سازی تیم در این مسابقات شرکت کردیم.

وی در خصوص میزبانی لهستان در این مسابقات گفت: انتظار داشتیم کشوری مانند لهستان که سابقه طولانی در والیبال و میزبانی مسابقات دارد شرایط بهتری را برای میهمانان فراهم کند. با این حال ما وارد چنین جزئیاتی نمی شویم و تمرکز ما فقط روی والیبال است.

همایون فرمانش: مسابقات را با یک برد قدرتمند به پایان رساندیم

شهروز همایونفرمانش در پایان دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین گفت: خوشبختانه توانستیم پیروز شویم. این مسابقات یک جنبه تدارکاتی برای ما بود تا به اوج آمادگی برای مسابقات جهانی برسیم.

وی ادامه داد: من کمی دیرتر از سایر بازیکنان به این تیم پیوستم. سعی می کنم در روزهای آینده در اسرع وقت با سایر بازیکنان هماهنگ شوم. در بازی امروز کمی ناهماهنگی وجود داشت که طبیعی است چون مدتی بود با بازیکنان دیگر بازی نکرده بودم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: خدا را شاکرم که توانستیم برنده شویم و این مسابقات را با یک پیروزی خوب و دلچسب به پایان برسانیم تا با روحیه ای خوب به مسابقات جهانی برویم.

همایون فرمانش درباره جام واگنر و میزبانی لهستانی ها گفت: در کل همه چیز عالی بود و مشکل خاصی نداشت. خوشحالم که در بازی آخر پیروز شدیم تا بتوانیم با روحیه بالا به تورنمنت اصلی برویم.

وی با تاکید بر وضعیت بدنی خود خاطرنشان کرد: بعد از بازی های کشورهای اسلامی زمان زیادی برای ریکاوری نداشتم. من در دو بازی اخیر برای تیم ملی بازی نکردم و سعی کردم از این شرایط استفاده کنم تا بتوانم در خدمت تیم باشم.

تیم ملی والیبال ایران در حضور در کراکوف لهستان در 17 ست به مصاف تیم های اوکراین (دوستانه)، لهستان، صربستان و آرژانتین (جام واگنر) رفت تا خود را برای حضور در جام جهانی مردان آماده کند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار شد. شاگردان آتای فردا صبح لهستان را به مقصد اسلوونی ترک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید