خط و نشان ستاره تراکتورسازی قبل از دیدار با استقلال; از این بازیکن بترسید!

سامان نریمان جهان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی از برتری پرگل بر صنعت نفت و مقابل استقلال می گوید.

سامان نریمان جهان درباره برتری پرگل تراکتور بر صنعت نفت گفت:

خدا را شکر بابت زحماتمان مقابل صنعت نفت پاداش گرفتیم و قدرت و توانایی های تراکتورسازی را به لیگ نشان دادیم. بعد از شکست سنگین هفته گذشته به چنین پیروزی نیاز داشتیم و خوشحالم که به آن دست یافتیم. ما در این دیدار سه گل زدیم و سه چهار گل نزدیم و می توانستیم با اختلاف بیشتر برنده شویم.

او اضافه کرد:

این نتیجه نشان داد که سطح واقعی تراکتور کجاست و این تراکتور واقعی است، نه تیمی که هفته گذشته چهار گل از گل گهر دریافت کرد. همه می دانند در گل گهر به چه وضعیتی رفتیم و بازیکنان جدیدمان را نداشتیم و برای پست های غیرتخصصی نفراتی را به خدمت گرفتیم. هادی محمدی هم مصدوم شد و آقای کریمی مجبور شد از بازیکنان 18 ساله که سابقه لیگ برتری نداشتند استفاده کند.

سامان نریمان جهان، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد:

خدا را شکر با این برد اختلاف خود را دوباره تنظیم کردیم و با سه امتیازی که گرفتیم به نوعی به جدول برگشتیم و از این پس چهره واقعی تراکتور را به هواداران نشان خواهیم داد. هفته گذشته که این شکست سنگین را متحمل شدیم، هواداران به ما اعتراض نکردند، زیرا هواداران تراکتورسازی فوتبال را به خوبی درک می کنند و می فهمند که در چه شرایطی هستیم و این پیروزی را به آنها پیشنهاد می کنیم.

نریمان جهان درباره کیفیت فنی صنعت نفت توضیح داد:

صنعت نفت تیم خوبی است و پیروزی ما را به هیچ وجه نباید ناشی از ضعف تیم مقابل دانست و از این به بعد صنعت نفت را مقابل تیم های دیگر خواهید دید که چقدر تیم خوبی هستند و نتایج خوبی در آینده.

وی در خصوص بازگشت زنوزی به ایران گفت:

بازگشت او در این مدت کوتاه تاثیر خود را نشان داد و بسیاری از مشکلات باشگاه حل شده و بقیه به زودی حل خواهد شد. آنها قول دادند که بخشی از پرداختی های بازیکنان به زودی انجام شود و از زحمات آنها تشکر می کنم.

نریمان جهان درباره بازی هفته آینده تراکتورسازی و استقلال توضیح داد:

استقلال تیم خوب و قابل احترامی است، اما ما نشان دادیم که چه توانایی هایی داریم و فارغ از نام حریف، از این پس برای پیروزی در هر بازی به میدان می رویم و برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می رویم. با دست پر به تهران برگردیم و هواداران را خوشحال کنیم.

سامان نریمان جهان درباره درخشش یمگا بازیکن خارجی استقلال و اینکه آیا از او می ترسند یا نه گفت:

هر تیمی بازیکنانی در ترکیب خود دارد که تعیین کننده هستند و استقلال یک بازیکن جدید اضافه کرده است، اما اگر قرار است از کسی که دو گل می زند بترسیم، از مهاجم استقلال نمی ترسیم. در این دیدار پیمان بابای مهاجم کشورمان هم دو گل زد و به نظرم اگر اینطور باشد استقلالی ها باید از او بترسند.

دیدگاهتان را بنویسید