غیبت های بزرگ تراکتورسازی قبل از بازی با استقلال

غیبت های بزرگ تراکتورسازی قبل از بازی با استقلال

کامران فهیمی در خصوص وضعیت هادی محمدی اظهار داشت: این بازیکن به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرینات این هفته حاضر نشد و از شرایط مسابقه فاصله دارد.

وی با بیان اینکه سیدمحمد حسینی در بازی مس از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد، گفت: بعد از بازی مس مصدومیت حسینی را با فیزیوتراپی مدیریت کردیم و او در بازی پرفشار نساجی شرکت کرد که متاسفانه از دقیقه 55 با این مصدومیت همراه شد. او با درد زیادی بازی کرد.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله کم طرفین و با نظر ارتوپد، حسینی برای حضور در دیدار با استقلال مناسب نیست. اگر ریسک آزادی این بازیکن را داشته باشیم، ممکن است مصدومیت جدی و جبران ناپذیری به او وارد شود.

فهیمی با بیان اینکه مهدی هاشم نژاد در تمرین روز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد، گفت: بلافاصله پس از پایان تمرین از پای این بازیکن MRI گرفته شد و میزان مصدومیت وی مشخص شد. هاشم نژاد به دلیل شدت مصدومیت باید یک دوره درمانی را پشت سر بگذارد و نمی تواند در بازی با استقلال شرکت کند.

پزشک تیم تراکتورسازی در خصوص وضعیت محمدرضا عباسی نیز گفت: عباسی دو روز مانده به دیدار مقابل نساجی از ناحیه رباط داخلی ساق پایش آسیب دید و به دلیل دردناک بودن مصدومیت، باید تحت سه ضربه قرار بگیرد. دوره هفتگی درمان

وی خاطرنشان کرد: رومرو گومز نیز قبل از بازی با نساجی از ناحیه کشاله ران و همسترینگ آسیب دید و حداقل به مدت دو هفته نیاز به درمان دارد.

تراکتورسازی اما با چهار غایب به مصاف استقلال می رود که سیدمحمد حسینی، مهدی هاشم نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز نمی توانند تیم خود را در این دیدار همراهی کنند.

به گزارش ایسنا، تیم های استقلال و تراکتور از ساعت 18 روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید