خلاصه طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837340

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمیسیون خبر داد و گفت: پیش بینی می شود کار تصویب این طرح تا پایان خردادماه در مجلس به پایان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیومر سرمدی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز طرح ساماندهی کارکنان دولت که پیش از این به تصویب اعضای کمیسیون رسیده بود جمع بندی شد تا به هیئت رئیسه ارسال شود. توجه.

وی افزود: پس از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس، در جلسه مشترک کمیسیون اجتماعی و سازمان اداری- کارگری، تصمیم کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تغییرات ایجاد شده در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. . به تصویب کمیته رسید.» امروز بررسی و تصویب شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: پیش از این کمیسیون اجتماعی در مصوبه خود در جریان بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت اعلام کرده بود که کلیه کارکنان دولت اعم از شرکت ها، پیمانکاران و پیمانکاران به صورت رسمی تبدیل و تبدیل شوند. شرکت های واسطه باید حذف شوند.»

وی گفت: در جلسه کمیسیون اجتماعی با سازمان اداری و استخدامی این مصوبه مورد بررسی قرار گرفت و به مجلس ارائه می شود.

سرمدی افزود: در نهایت در جلسه امروز در تصمیم گیری نهایی و نهایی شدن کمیسیون مقرر شد بدون تصمیم گیری در مورد استحکام قراردادی در جمع بندی طرح، شرکت ها برای جذب نیرو حذف و نقاط قوت شرکت تغییر کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: 180 نماینده از صحن خواستند تا طرح ساماندهی کارکنان دولت از دستور کار مجلس خارج شود که بر این اساس پیش بینی می شود کار تصویب این طرح تا پایان به پایان برسد. ماه ژوئن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید