خوانش جالب بلاژویچ از ناصر حجازی

میروسلاو بلاژویچ با صحبت هایی که در زمان سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در قالب مصاحبه انجام داد، برای رسانه ها و بسیاری از فوتبالدوستان چهره ای ارزشمند ماند که امروز درگذشت.

بلاژ در مدتی که تیم ما را هدایت می کرد با خیلی ها مشکل داشت و حرف هایی زد که فراموش نمی کنیم در این بین درگیری بلاژویچ با دو دروازه بان مطرح نسل های مختلف در استقلال فوق العاده جالب بود.

من برای ناصرخان گریه می کنم

مرحوم ناصر حجازی در اولین ماه‌های حضور میروسلاو بلاژویچ در راس تیم ملی فوتبال ایران، از انتخاب این مربی از فدراسیون انتقاد کرد و گفت که بلاژویچ مربی با دانشی بود اما برای هدایت تیم ملی ایران پیرتر از آن بود و به مربی چابک‌تری نیاز داریم. مربی چون باید در تمرینات فعال باشیم.

این اظهارات ناصرخان با واکنش سرمربی کرواسی مواجه شد. بلاژویچ در پاسخ به حجازی گفت: آقای حجازی نهایت احترام را برای من قائل است و شنیده ام که در مسابقات جهانی هم شرکت کرده است، حاضرم در دویست متری حجازی 10 متر جلو بیفتم اما تضمین می کنم که او همچنان از او عبور خواهد کرد.

اخراج شد

مرحوم بلاژویچ چندان اعتمادی به هادی طباطبایی نداشت، اما مرتباً پرویز برومند را به اردوی تیم ملی دعوت می کرد و در آن زمان به دلیل عدم حضور احمدرضا عابدزاده در تیم ملی، خیلی ها فکر می کردند برومند هم مثل دوره قبل فیکس ایران می شود. جام ملت های لبنان 2000 اما کروات است به سمت ابراهیم میرزاپور رفت و برومند را نجات داد مدافع استقلال در اردوی تیم ملی بود اما بعد از ناکامی مقابل بحرین با بهروز لیدر فرد کارهایی کرد که انجام داد. بلاژویچ آنها را عصبانی کرد و هر دو را از تیم ملی حذف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید