خودسوزی کارمند شرکت دخانیات گلستان

خودسوزی کارمند شرکت دخانیات گلستان

روز جدید : مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان آخرین جزئیات از خودسوزی یکی از کارکنان این شرکت را تشریح کرد.

صبح امروز یکی از کارکنان شرکت دخانیات گلستان با بنزین در ساختمان اداری این شرکت اقدام به خودسوزی کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی گلستان به ایسنا گفت: مکان مورد نظر.

محمدجواد محاسمی افزود: مرد مورد نظر که با بنزین اقدام به خودسوزی کرده، مردی 50 ساله است و درصد سوختگی این مرد 60 درصد سوختگی عمیق است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این فرد به مرکز درمانی منتقل شده و در زمان انتقال حال عمومی وی خوب بوده و در هوشیاری کامل و تحت مداوا است.

مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان با تایید خودسوزی یکی از کارکنان شرکت دخانیات در خصوص آخرین جزئیات این حادثه گفت: مشکل اصلی این نیرو جابجایی آنها بوده است. ناموفق

یوسف ماهانی ادامه داد: فرماندار به صلاحدید خود این اختیار را به کارخانه دخانیات قرق واگذار کرد و امروز مقابل اداره دخانیات با بنزین خودسوزی کرد و در حالی که چاقو در دست داشت همکاران ما را تهدید کرد که اگر جلو بیایند حاضر می شوند. “

وی تاکید کرد: این مرد بلافاصله پس از بازدید شرکت دخانیات وارد ساختمان اداری شد و همکارانش از سر دلسوزی سعی در جلوگیری از این اقدام داشتند اما بدون موفقیت این مرد نیز اقدام به خودسوزی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان گفت: پس از خودسوزی با وجود اینکه همکاران ما شوکه شده بودند، بلافاصله به اورژانس اطلاع دادند. با توجه به اینکه خیابان شهید فلاحی یک طرفه است اورژانس کمی متوقف شد اما این فرد به مرکز درمانی منتقل شد و هم اکنون تحت مداوا است.

ماهقانی افزود: آرزوی ما این است که این فرد به زودی سلامتی خود را به دست آورد و به سر کار بازگردد اما این روش نامطلوب است. عادات ناسالم عدم پرداخت دستمزد و اخراج را در آگاهی عمومی ایجاد می کند که خوب نیست. اصلا

وی با بیان اینکه دلیل این اتفاق اخراج یا عدم پرداخت دستمزد نبوده است، تاکید کرد: ایشان یکی از نیروهای اصلی ما بودند و سال ها در مجتمع دخانیات گرگان مشغول به کار بودند و افرادی با اخلاق بودند، اما چه فشار روحی و روانی روی آن بود. مشخص است که چه کسی چنین اقدامی را انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید