خوشحالی سرمربی استقلال از دو ستاره

خوشحالی سرمربی استقلال از دو ستاره

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی سپاهان گفت: بازی تاکتیکی بود، سپاهان را خوب شناختیم و خوب بازی کردیم. سپاهان موفق شد 6 گل بزند و موقعیت های زیادی ایجاد کند اما امروز یک موقعیت برای آنها ایجاد شد ما به سپاهان ندادیم.

وی ادامه داد: ما توانستیم آنها را مهار کنیم و حتی اگر در ضدحملات دقت می کردیم زودتر به گل می رسیدیم.» به سپاهان به خاطر داشتن تیم بسیار قدرتمند تبریک می گویم. ما کاملا طبق برنامه بودیم و تغییراتی ایجاد کردیم و کیفیت خود را نشان دادیم.

نکونام تصریح کرد: شرایط خوبی را در زمین ایجاد کردیم، اگر زودتر گل می زدیم مهم نبود، عالی بازی کردیم و شایسته برد بودیم.

فولاد سرمربی تیم فوتبال گفت: از هوادارانمان تشکر می کنیم که به این سمت آمدند و ما را تنها نگذاشتند، فضای خوب و محترمانه ای در ورزشگاه حاکم بود.

وی با بیان اینکه برای بازی های بعدی سخت کار می کنیم، گفت: تیم ما این است که تیمی کار می کنیم و به هیچکس وابسته نیستیم، کنت یکی از دروازه بان های خوبی است و به همین دلیل او را به خدمت گرفتیم. ما با هم کار می کنیم و با هم نتیجه می گیریم و گل نخوردن ما به تلاش تیمی است.

نکونام با اشاره به اینکه برنامه تعویضی داشتیم، گفت: چند بازیکن دیر به ترکیب اضافه شدند اما تلاش می کنیم بازیکنانی را به ترکیب اضافه کنیم، تیم ها می خواهند چنین بازیکنانی داشته باشند، بازیکنان در کنار من هستند و از این نظر. من آدم شادی هستم؛ اشکان و پاتوسی خودشان را نشان داده اند و بازیکنانی هستند که می توانند بیشتر به تیم ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره تیم ملی گفت: آنچه برای من مهم است فوتبال کشور است، همیشه از پیشرفت تیم ملی صحبت کرده ام، اگر تیم ملی به جام جهانی، لیگ برود. خوب خواهد بود زیرا بازیکنان در تلاش برای رفتن به جام جهانی هستند این به فوتبال کمک می کند. من وظایفم را انجام خواهم داد و اگر قرار باشد به عنوان یک مربی خوب شناخته شوم، قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: تمام تمرکزم روی باشگاه فولاد است، هر جا که باشم تمام تلاشم را برای تیم می کنم، روی کارم متمرکز هستم و فکر دیگری ندارم.

نکونام در پایان درباره داوری فغانی گفت: ما واقعا از داوری فغانی لذت می بریم، قدردان چنین داوری هستیم، فغانی افتخار فوتبال کشور است، زحمت می کشد، حق دارد فینال جام جهانی را قضاوت کند چون لیاقتش را دارد، ما داوران خوبی در لیگ دارند.

دیدگاهتان را بنویسید