مذاکره پرسپولیس با ستاره استقلال؟ خوشحالی یحیی از نقل و انتقالات به پرسپولیس

مذاکره پرسپولیس با ستاره استقلال؟  خوشحالی یحیی از نقل و انتقالات به پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک درباره این دیدار گفت: در دیدار سختی پیروز شدیم. به کادر فنی حریف تبریک می گویم چون تیمی ساخته اند که از نظر فنی و تاکتیکی بازی می کند. آنها هم موقعیت هایی داشتند اما ما از آنها استفاده کردیم.

وی ادامه داد: دقایقی از بازی تحت فشار بودیم. ما باید در این شرایط بهتر عمل می کردیم و تصمیمات بهتری می گرفتیم. خیلی هماهنگ نبودیم اما نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. ممنون از بازیکنانی که سعی کردند این 3 امتیاز را بگیرند. کل بازی سخت بود.

گل محمدی به گل های پرسپولیس از دو ذخیره اشاره و خاطرنشان کرد: بازیکنانی که زمین را ترک کردند زحمت کشیدند و زحمت کشیدند. دو صحنه ای که بازیکنان را در آن جا گذاشتیم تعویض شد چون انرژی خوبی داشتند و موقعیت خوبی داشتند. وقتی یک تیم برنده می شود همه برنده می شوند و وقتی یک تیم می بازد همه ما می بازیم. به بازیکنان بابت تحمل سختی های زیاد تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور تیمش در قهرمانی با استقلال گفت: هنوز هفته های زیادی تا مشخص شدن قهرمانی باقی مانده است. استقلال تیم با انگیزه و به خوبی تقویت شده است. آنها تیم قابل احترامی هستند و برای هر تیمی مشکل ایجاد می کنند. آنها آجیل خوبی دارند. امسال در پنجره نقل و انتقالات خیلی خوب عمل نکردیم، اما تسلیم نخواهیم شد و انگیزه زیادی داریم. قهرمانی هایی که تجربه کرده ایم به ما کمک می کند که شخصیت قهرمانی داشته باشیم و تا هفته آخر بجنگیم و تسلیم نشویم.

وی در خصوص شرایط و عملکرد رامین رضایان گفت: او اولین بازی خود را تجربه کرد و بازی سختی بود. در مجموع عملکرد خوبی داشت، اما فکر می‌کنم می‌توانست بهتر باشد. او ممکن است در شرایط فیزیکی و تاکتیکی کاملی نباشد، اما مسابقه دادن به او کمک می کند تا بهتر شود.

گل محمدی در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و برکناری عزیزی هادم گفت: اتفاقاتی که در فوتبال ایران می افتد فقط برای ایران است. نمی دانم؛ من به این مسائل توجه نمی کنم. ما مشکلات ریز و درشت زیادی داریم و تمرکز من روی آنهاست. هرکسی که رئیس شود، ما موظفیم مشکلات تیم خود را حل کنیم و پیشرفت کنیم. من در مورد تغییر صحبت نمی کنم و برای همه کسانی که کار می کنند آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: مسابقه سخت و سختی بود. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز حساس را کسب کنیم. بازی مان را پیچیده کردیم چون نمی توانستیم با فشار حریف پاس های خوبی بدهیم. از نتیجه کلی بازی راضی هستم، اما قبلا نتوانستیم فرم تیم خود را نشان دهیم. شاید پرس یا شرایط روحی و جسمی حریف یا نمی دانم چرا باعث این شرایط شده است. حریف خوب بازی کرد و ما را تحت فشار گذاشت و موقعیت های خوبی خلق کرد. بازی ممکن است با تساوی به پایان برسد و حریف برنده شود.

وی ادامه داد: باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشیم. این بازی درس خوبی برای ما بود تا به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم و روی کار تیمی و فاز دفاع و حمله بیشتر کار کنیم. این بازی در آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد. از بازیکنانم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند. مسابقه سختی بود اما روحیه خوبی که برای بردن داشتیم بیش از هر چیزی به ما کمک کرد. ما نشان دادیم که شخصیت قهرمانی داریم و این مشکل نتیجه بازی امروز را تحت تاثیر قرار داد.

گل محمدی در خصوص شرایط و عملکرد رضایان گفت: رامین اولین بازی خود را تجربه کرد و شاید این شرایط ایده آل را نداشت اما برای اولین بازی عملکرد خوبی داشت. او می تواند بهبود یابد و به زمان نیاز دارد. بازی های او به او کمک می کند تا با تیم هماهنگ باشد. او امروز پاس های خوبی داشت و خوب زد و در آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت های رشید مظاهری درباره مذاکره با پرسپولیس و انتخاب سپاهان گفت: من شخصاً با او صحبتی نداشتم و شاید افراد خودش یا افرادی که می خواستند او به پرسپولیس بیاید صحبت کرده اند. به او. هیچ کدام از من. «به او نگفتند.

وی در خصوص جذب بازیکنان اروپایی نیز گفت: جذب بازیکن خارجی در این مرحله واقعا سخت است زیرا هیچ تیمی بازیکن باکیفیتی را از دست نمی دهد و برای جلب رضایت باشگاه ها باید هزینه های زیادی صرف شود. برخی از بازیکنان رایگان هستند و کیفیت بالایی ندارند. فیلم یک بازیکن را دیدیم و او را از نزدیک می بینیم تا شرایط فیزیکی و فنی او را بررسی کنیم. او رزومه خوبی دارد اما باید بررسی شود. برای مشاهده شرایط روز بعد به تمرینات اضافه می شود.

گل محمدی در ادامه با بیان اینکه مهدی عبدی گل نزد و حامد پاکدل وارد زمین شد، ادامه داد: عبدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی که زدیم تاثیر خوبی داشت. توقع من از مهدی عبدی بیشتر است اما به نظرم مهدی امروز روز جذابی نداشت. حامد پاکدل پر انرژی و حس خوب وارد زمین شد و موفق به گلزنی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم ضعیف تر از بازی بود یا پرسپولیس مقابل گربه سیاه عملکرد بهتری داشت، گفت: بحث خانه و مهمان نوازی بسیار مهم است. آنها به عنوان میزبان شرایط بهتری دارند. بازی را در دور اول باختیم و شرایط فنی خوبی نداشتیم. آلومینیوم تیم خوبی است و در نقل و انتقالات خطرناک است. اراکی امروز عملکرد خوبی داشت و به هیچ تیمی به راحتی شکست نخورد. مقابل سپاهان و استقلال هم خوب بودند. آنها تیمی قابل احترام و یکی از بهترین تیم های لیگ هستند. پارسال و امسال پدیده لیگ بودند و از نظر فنی در شرایط خوبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید