نقل و انتقالات پرسپولیس: یحیی فقط این ستاره را می خواهد

نقل و انتقالات پرسپولیس: یحیی فقط این ستاره را می خواهد

این روزها شایعات زیادی در مورد لیست یحیی گل محمدی یا افراد زائد آن لیست شنیده می شود.

شنیده ها حاکی از احتمال جدایی مهدی عبدی و حامد پاکدل در نیم فصل از این تیم است و حتی گفته می شود این دو بازیکن ممکن است در نیم فصل لباس تیم دیگری را به صورت قرضی بر تن کنند اما یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده و به همین دلیل در صحت آن تردید وجود دارد.

از سوی دیگر، یکی از بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب او است، عیسی آل کثیر است که در حال حاضر بازیکن آزاد است و با وجود چندین جلسه تمرین با قرمزپوشان، پس از رسیدن به ریکاوری کامل، پاسخی نداد. به فراخوان پرسپولیس به قرارداد جدیدش با این باشگاه گفته می شود برخی مطالبات این بازیکن باعث شده فعلا این قرارداد بسته نشود!

با این حال شنیده ها حاکی از آن است که اگر آل کثیر به دلیل ترافیک مهاجمان پرسپولیسی شود، شاید یکی از حامد پاکدل و مهدی عبدی در نیم فصل جدا شود اما اگر آل کثیر با پرسپولیس قرارداد نبندد، جدایی. پروژه عبدی و پاکدل لغو می شود.

این در حالی است که تیم پرسپولیس در حال حاضر تنها یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال دارد و با خرید عیسی آل کثیر پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته می شود. یحیی گل محمدی از بازیکنان فعلی خود راضی است و دوست ندارد تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

عیسی آل کثیر به دلیل قول یحیی گل محمدی به پرسپولیس اضافه می شود. شاید سرمربی پرسپولیس با یورگن لوکادیا و حتی شیخ دیابه نیازی به الکثیر نداشته باشد اما با توجه به اینکه یحیی گل محمدی از این مهاجم خوشش می آید و احساس می کند به نوعی مدیون اوست، قصد خرید او را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید