دادستان دنا/غریب پور در خصوص انحرافات غیرمجاز هنگام بستن جاده توسط متخلفان چه گفت؟


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876550

دادستان دنا به بررسی موضوع انحراف غیرمجاز آب در باغات شهر سی سخت پرداخت و از اعمال جریمه های سنگین برای این تخلفات خبر داد.

به گزارش راه دانا به نقل از زاگرس صبح امروز، یکی از معضلاتی که باعث از دست رفتن آب آشامیدنی سالم، توزیع ناعادلانه آب و کم آبی می شود، انحرافات حل نشده است.

از طرف دیگر انشعاب های غیرمجاز به دلیل استفاده از اتصالات غیر استاندارد و استفاده از لوله ها در اعماق نامناسب زمین می تواند باعث آلودگی میکروبی شود. توری را ذوب کنید.

مصرف آب انشعابات غیرمجاز به دلیل اینکه دوره مصرف و قیمتی نسبت به میزان مصرف ندارند به شدت بالاست و این مشکل باعث افت شدید فشار در شبکه آبرسانی و پمپ ها و تاسیسات آبرسانی می شود. این شرکت با استهلاک و فرسودگی مواجه است.

در این راستا باید شعب غیر مجاز در مناطق مختلف شناسایی و جمع آوری و با متخلفان برخورد قانونی شود.


526b91b1 4760 40e9 8763 8277fbd4bbb2 خبر خاکستری

شهرستان سی سخت مرکز دنا در سال های اخیر با مشکلات زلزله دست و پنجه نرم کرده و خدمات رسانی و همچنین تلاش برای کاهش آلام زلزله زدگان ادامه دارد و این تلاش ها باعث کاهش مشکلات و رفع مناطق آسیب دیده شده است.

یکی از مشکلات این شهر زلزله زده حل نشدن انشعابات و شکستگی لوله ها بود که با تلاش مسئولین و متولیان مربوطه جمع آوری شد که توانستند با مصرف زیاد آب شرب شهر سی سخت را کاهش دهند.

طی هفته های اخیر گزارش های متعددی مبنی بر انحراف غیرمجاز در باغات شهر سی سخت مبنی بر استفاده از آب آشامیدنی سالم و افت فشار آب منتشر شده است.


f59f640a 726a 4b5c b091 9aaac3b2020a خبر خاکستری

در این راستا دادستان دنا پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داد و با بازدید از باغ های گردشگری سی تلاش پیگیر برای جلوگیری از این انشعاب های غیرمجاز صورت گرفت.

غریب پور در این خصوص گفت: افرادی که اقدام به نصب انشعاب های غیرمجاز کردند در صورت تکرار علاوه بر جریمه های سنگین 8 میلیون تا 18 میلیونی دستگیر خواهند شد زیرا امروز در شرایط کم آبی که مردم آب آشامیدنی ندارند، عده ای سودجو از شرب استفاده می کنند. آب برای آبیاری کشاورزی که قابل بخشش نیست.

گفتنی است در صورت عدم جمع آوری انشعابات غیرمجاز این امر می تواند منجر به افت فشار آب، آلودگی آب آشامیدنی سالم و توزیع فاضلاب شود، لذا مسئولان و متولیان امر نسبت به شناسایی و جمع آوری این انشعابات اقدام کنند. در مناطق مختلف استان

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید