داستان فوتبالیستی که بازیکن حریف را در زمین کشت

این ماجرای تکان دهنده در پایان ماه می پس از مسابقه بین تیم های جوانان متز فرانسه و باشگاه محلی برلین در این مسابقات اتفاق افتاد. در پایان مسابقه درگیری آغاز شد و بازیکن 16 ساله تیم میهمان (که هنوز نامش فاش نشده است) به بازیکن حریف به نام پل حمله کرد و چند مشت به سر و شکم او زد. پاول سعی کرد فرار کند و صحنه تصادف را ترک کند اما مهاجم آرام نشد و از پشت به سرش ضربه زد. معلوم شد که ضربه مهلک بوده است.

به گفته شاهدان عینی، جوان برلینی در صحنه درگیری جان باخت و مهاجم با آرامش زمین را ترک کرد. در همان زمین فوتبال، مبارزه برای احیای زندگی این فوتبالیست 15 ساله آغاز شد. این اتفاق دردناک یادآور وضعیت کریستین اریکسن سوئدی در آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود. پسر روی چمن زنده شد و به بیمارستان منتقل شد، اما وضعیت پل در بیمارستان بدتر شد. پزشکان به مدت سه روز برای نجات جان پل مبارزه کردند، اما در نهایت اعلام کردند که او مرگ مغزی شده است. یک هفته بعد، جزئیات کالبد شکافی فاش شد: تروما با نیروی بلانت به سمت چپ سر منجر به یک نتیجه کشنده شد، هیچ بیماری قبلی پیدا نشد.

داستان فوتبالیستی که بازیکن حریف را در زمین کشت

به گفته دادستان نادیا نیسن، صبح روز مرگ این فوتبالیست جوان، والدین پل با اهدای اعضای پسرشان به نیازمندان موافقت کردند.

متهم این درگیری مرگبار در زمین فوتبال یک تبعه مراکشی مقیم فرانسه است. او ابتدا به اتهام صدمه بدنی شدید دستگیر شد، اما پس از مرگ پل، اوضاع با این بازیکن بالا گرفت. محل دادگاه بسیار مورد بحث قرار گرفت و در نهایت تصمیم گرفته شد که متهم در فرانکفورت بماند. به گفته دادستان، مجازات چنین جرایمی برای بزرگسالان از 3 تا 15 سال حبس است، اما در این صورت حداکثر مجازات آن 10 سال حبس خواهد بود.

مظنون همچنان در بازداشت به سر می برد و منتظر محاکمه است. وکیل متهم گفت که مرد جوان نسبت به خبر فوت فوتبالیست برلینی واکنش بسیار احساسی نشان داد و عمیق ترین عذرخواهی خود را ابراز کرد. نماینده متهم اصرار دارد که او برای دفاع از خود اقدام کرده است.

باشگاه برلین نیز به این فاجعه واکنش نشان داد. یک ماه از مرگ یک دانشجو در صفحه اصلی سایت رسمی برلین می گذرد. نظر دیگری وجود ندارد زیرا تحقیقات ادامه دارد. دفتر رسانه ای باشگاه برلین این جوان را “مودب، صادق و بشاش” توصیف کرد. علاوه بر این، این سوال مطرح شد که آیا تیم باید فصل را تمام کند یا خیر. آنها نمی خواستند بچه هایی را که دوستشان را از دست داده بودند مجبور به ادامه بازی کنند، اما در نهایت باشگاه تصمیم گرفت تمام بازی های برنامه ریزی شده را به یاد پل انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید