الهامی فوتبالیستی نبود که همبازی من باشد / همه مرا می شناسند و من سخنگوی هیچکس نیستم


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835177

سرمربی آلومینیوم اراک سرمربی مازندران در نساجی را ساکت توصیف کرد و گفت: او اصلا فوتبال بازی نکرد که بخواهد همبازی من شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نوازی روز پنجشنبه در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر با تبریک قهرمانی تیم نساجی مازندران گفت: برای رسیدن به فینال جام حذفی کار سختی داشتیم و باید به مدیریت و تیم فنی تیم آلومینیوم تبریک بگویم. در بازی دیشب فوتبال جنبه بد خود را به ما نشان داد: این واقعیت بازی است و یک تیم می برد و یکی می بازد.

وی ادامه داد: اتفاقی که قبل از شروع بازی افتاد باعث حاشیه سازی بازی شد، نمی خواهم نام سرمربی تیم فوتبال نساجی را ببرم، او مردی بی سواد است و همه ایرانی ها او را می شناسند. اگر او ادعا می کند که همبازی من است، درست نیست چون اصلا فوتبال بازی نکرده است. من محمد نوازی هستم و از طرف خودم صحبت می کنم و سخنران هیچکس نیستم.

مربی تیم آلومینیوم با اشاره به اتفاقات قبل از بازی گفت: به دنبال حضور در رختکن بودیم که چند نفر از اعضای تیم با هماهنگی خود در را قفل کردند. حتی اعتراض ما هم جواب نداد و مسئولان فدراسیون کاری نکردند. یگان ویژه وارد شد و در نهایت با ورود تیم نساجی رختکن باز شد.

نوازی افزود: این آقا به دور از شأن خود با ما در ادبیات صحبت می کند. بعد لگدی به شکمم زد و رفت. من محمد نوازی هستم و همه مرا می شناسند. در زمین مسابقه نسبت به پیراهن تیمم تعصب داشتم و الان در فوتبال هستم. مردم ایران مربی نساجی مازندران را بهتر از من می شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید