باید در مجامع چالشی وجود داشته باشد. همه با چشم نمی توانند بفهمند / کنار تخت بودم که منشی کشتی مرا گرفت


ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814091

صحبت من با رئیس فدراسیون کشتی قانونی و مشروع بود

یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره چالش هایش با علیرضا دبیر گفت: زمانی که دبیر دعوا می کرد من روی تشک بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ گلم محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی پس از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص اظهارات علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: ۲۵ سال است که دبیر را می شناسم. او برای ورزش ایران در میادین بین المللی زحمات زیادی کشیده و مدال طلای المپیک را هم به دست آورده است. او مرد بسیار ارزشمندی است. و حتماً در مجامع چالشی وجود دارد و آیا امکان دارد در جلسه ای بنشینند و یکی به آنها بگوید این کار را بکنید و با همه خداحافظی کنید؟ چنین چیزی وجود ندارد و در جلسه مطرح می شود.

وی ادامه داد: بحث های ما اداری، حقوقی و اساسنامه ای بود که به آن رای دادیم. ما بحث شخصی و خصوصی نداشتیم. ما هم به تصمیم جمعی احترام گذاشتیم.
یکی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره چالش هایش با دبیری گفت: همه بحث های ما قانونی و مشروع بود. شما باید در جمع بحث کنید و صحبت کنید تا دیگران قانع شوند و صحبت کنند اما من به شخصه برای منشی که یک قهرمان ورزشی است احترام زیادی قائل هستم. من کنار تشک بودم در حالی که او روی تشک بود، کشتی هایش را دیدم و از او خوشم آمد.

علیپور افزود: دبیر به ایران افتخار می کند، دوست بسیار خوب من است و همیشه مورد احترام است، اما در اینجا درباره اساسنامه مجمع بحث هایی داشتیم. همه باید به تصمیم تیم احترام بگذاریم و آن را اجرا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات اجرایی از جلسه مجوزی برای ادامه فعالیت دریافت کرده است، پاسخ داد: بله. صالحی امیری حضور دارد و می تواند در مورد جلسه بیشتر صحبت کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید