خط مربیگری قرمزها برای پزشک: هیچکس نمی تواند مرا از فوتبال دور کند

خط مربیگری قرمزها برای پزشک: هیچکس نمی تواند مرا از فوتبال دور کند

اکبر میثاقیان پس از سال ها مربیگری در فوتبال ایران در آزمایشات ایفمارک دچار مشکل قلبی شد. اکنون او در حال بهبودی است و همچنان مشتاق بازگشت به فوتبال است. گفت و گوی اکبر میثاقیان را در ادامه می خوانید:

* من زندگی کردم و از این همه طمع لذت بردم. فوتبال شغل من است. همسرم اخیراً مرا از تمرین منع کرد، اما نتوانستم زنده بمانم و برای زندگی به خط برگشتم. نمی دانم شاید روزی در زمین فوتبال بمیرم.

* سال 80 که آندوسکوپی کردم، دکتر گفت اکبر میمیری! زخم معده یا زخم معده: به اندازه یک توپ فوتبال است. شبیه گونی است که با بند بسته شده است. گفت فقط باید ماهی سفید بخوری وگرنه کارت تمام شد. چون خدا مرا دوست داشت همان سال به شموشک نوشهر رفتم. معدن ماهی سفید کجاست آنجا فقط دو سال و نیم ماهی خوردم در حالی که شکمم پانسمان شده بود. دوباره که رفتم دکتر گفت اکبر چطور زنده ماندم؟

* باورتان می شود من خودم نمی دانستم. مشکل خیلی حادی نیست یکی از رگ های قلبم گرفتگی دارد که جای نگرانی نیست و خدای ناکرده با این مشکل کوچک به تمرینات برگردم.

* در شهر هودرو کار زیادی دارم. وقت استراحت نیست، تیم آنجاست و بچه ها هماهنگ تر شده اند. من واقعا امیدوارم که تیم دوباره مسابقات را آغاز کند، همانطور که همه انتظار دارند.

* بازی با پرسپولیس همیشه برای من مهم است. چه در بازی های دوستانه و چه رسمی. اصلا دوست ندارم به هیچ تیمی ببازم. واقعا باید با یحیی بازی می کردیم. این یک مصیبت جدی برای بچه ها بود.

* تا زمانی که خودم را باور نکنم کاری را شروع نمی کنم. هر جا رفتم تلاش کردم و دیدید که نتیجه گرفتم و یا تیم هایم را در لیگ نگه داشتم یا به آستانه صعود رساندم. و در اینجا اگر از خودم و تیمم مطمئن نبودم، نمی‌توانستم پا به جلو بگذارم. الان هم از همه می خواهم حرف و حدیث ها را کنار بگذارند و برای حفظ سهمیه استان به کمک تیم بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید