هیچکس نمی تواند در برابر حیف بزرگ پرسپولیس و یحیی مقاومت کند

هیچکس نمی تواند در برابر حیف بزرگ پرسپولیس و یحیی مقاومت کند

بارها درباره رامین رضایان نوشته ایم و کمتر کسی در این فوتبال است که به توانایی های فنی او شک کند. او در یک دهه گذشته سر به پای همه مدافعان فوتبال ما بوده و حالا به بلوغی رسیده که مایه خوشحالی سپاهان و تیم ملی است.

رامین رضاییان با تجربه دو جام جهانی و دو جام ملت ها و حضور در لیگ ستارگان قطر و لیگ بلژیک، پیش از این بازیکن باتجربه ای است اما وظیفه بزرگ و مهم او حفظ آمادگی بدنی در این سن بالاست.

رامین در هر مسابقه ای با انگیزه است، انگار همان جوان ناشناخته تیم راه آهن است که می خواهد برای خود نامی دست و پا کند. او همچنان جدا از تیم تمرین می کند و به همین دلیل در اوج آمادگی قرار دارد. در تمام این سال ها بازی رامن متوسط ​​یا معمولی نمی شناسیم. او سطح کار خود را بسیار ارتقا داده و همیشه در اوج است.

رامین در قطر شماره 10 را پوشید و از آنجا شروع به زدن ضربات آزاد و تمرین گلزنی کرد. او یک دفاع راست است و 90 دقیقه به یاد نداریم که او در محل خدمتش غایب باشد، یعنی. اما اوج هنر او که ناشی از آمادگی بدنی باورنکردنی اوست، حضور او در قسمت تهاجمی تیمش است. رامین هر فصل بیشتر از مهاجمان لیگ ما گل می زند و می آفریند. در هر دو زمینه تطبیق پذیری او مثال زدنی است، او با سر و هر دو پا گل می زند، از ضربات ایستگاهی و پنالتی و در طول بازی! او یک مدافع کناری در سطح جهانی است.

رامین در این فصل در 5 بازی لیگ قهرمانان با 4 گل آقای گل ایران شد و حالا بهترین بازیکن مرحله مقدماتی AFC لقب گرفته است. فقط نگاه کنید چه نام های بزرگی در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند.

از کریستیانو رونالدو، نیمار و کریم بنزما گرفته تا کوتینیو، اولونگا امیلسون و البته سالم الدوسری، اما رامین ما علیرغم اینکه یک مدافع بود، بالاتر از همه این نام ها بهترین بازیکن تورنمنت شد و با توجه به صعود سپاهان، می تواند پیشرفت کند. امتیاز و کارایی شما بیشتر و بهتر انجام می دهد.

در آستانه جام ملت ها قهرمانی انفرادی رامین مایه خوشحالی همه فوتبالیست های کشورمان است و البته متاسفانه پرسپولیس با نبود رامین شکست خورد و سقوط کرد…