داستان مستی که به ستاره آینده کار داد

داستان مستی که به ستاره آینده کار داد

پس از اینکه گونزالو پلاتا در ساعات اولیه صبح امروز در حالت مستی تصادف کرد، رئال وایادولید به او هشدار داد که تحت مجازات انضباطی قرار خواهد گرفت.

این تبعه اکوادوری با یک تاکسی تصادف کرد و راننده و همراهش یک زن به بیمارستان منتقل شدند. آزمایشات الکل نشان داد که پلاتا مست بوده است.

وینگر 22 ساله در ساعت 6:45 صبح در مرکز وایادولید تصادف کرد و دو برابر سرعت مجاز بود. حد مجاز رانندگی در تقاطع محل حادثه بیش از 18 مایل در ساعت است. گزارش های محلی حاکی از آن است که مسافر از تاکسی به بیرون پرتاب شده و راننده با استفاده از شیشه جلو از شیشه جلو خارج شده است. همچنین شایعه شده است که پلاتا با یک فوتبالیست ناشناس که در زمان حادثه برای تیم فوتبال نومانسیا بازی می کرد، بوده است.
رئال وایادولید که متعلق به رونالدو اسطوره برزیلی است و در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می کند، در بیانیه ای اعلام کرد: رئال وایادولید از رفتار بازیکن خود گونزالو پلاتا که بر اساس اطلاعات دریافتی صبح امروز در مرکز شهر دچار سانحه رانندگی شد متاسف است. . او این کار را می کند.”

باشگاه اطمینان داد که به محض دریافت تمام اطلاعات لازم، تحقیقات داخلی را آغاز کرده و اقدامات انضباطی مناسب را انجام خواهد داد. وایادولید افزود: از مجروحان در محل حادثه بسیار ناراحت هستیم و خوشبختانه حال همه آنها خوب گزارش شده است. صرف نظر از مسئولیت فردی بازیکن و بدون لطمه به مراحل قانونی پس از حادثه، قوانین داخلی و منشور رفتاری باشگاه در مورد این نوع رفتار که ارزش های ما را به عنوان یک نهاد تضعیف می کند، بسیار سختگیرانه است. «ما از این فرصت استفاده می کنیم تا خطرات بی احتیاطی و مصرف الکل و سایر مواد را به مردم یادآوری کنیم.

سالاری در حال حاضر از اسپورتینگ لیسبون به رئال وایادولید قرضی است. او از اوایل آگوست که به این تیم پیوسته 4 گل به ثمر رسانده و با نمایش خوبش مورد توجه هواداران جدید تیمش قرار گرفته است. این بازیکن اکوادوری همچنین در 14 بازی 5 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

خبر این اتفاق که تهدیدی برای پیشرفت این بازیکن در تیم جدیدش است، یک روز پس از دفاع نیمار از باشگاه به دلیل پارتی اش منتشر شد. رونالدو که در سپتامبر 2018 51 درصد از سهام باشگاه را خرید و بزرگترین سهامدار رئال وایادولید شد، گفت: من به اندازه نیمار رنج کشیدم. زندگی شخصی یک سلبریتی یا ورزشکار نباید برای کسی مهم باشد. چه اهمیتی دارد که انسان چه نوشیده است؟ – چی خورد یا نخورد؟

دیدگاهتان را بنویسید