داستان ناامید کننده هالیوود از آخرالزمان و جنگ سینمایی با وعده ها


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877518

نگاهی به سینماهای غرب در سال های اخیر یادآور دنیای استکبار است که با ساختن فیلم هایی درباره آخرالزمان در جنگی مخفیانه که زمان صلح، عدالت، کمال و رشد انسانی است، سعی در ایجاد یأس و ترس در مردم دارند. مردم در مورد آخرالزمان و وعده، آمادگی و اقدام خود را برای این دوران از بین ببرند و انقلاب نهایی مستضعفان علیه ظالمان را به تعویق بیندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ بشری که از زمان خلقت آدم همواره رشد کرده است، در آخرالزمان و در زمان ظهور آخرین ذخیره الهی در زمین، چه در دنیا و چه در آخرت به کمال می رسد. به نظر می رسد که در آن زمان آرامش عالی و هدف خلقت انسان محقق شده است.

بر اساس گزارش های مستند متعدد، مردم از همه ادیان و مذاهب در سراسر جهان و جوامع مختلف انسانی ساکن روی کره زمین به آمدن یک شخصیت آخرالزمانی و موعود ایمان دارند که جهان را پر از عدالت خواهد کرد و صلح را برای آنها به ارمغان خواهد آورد. عدالت آخرالزمان

به نظر می رسد این تفکر در هر جامعه ای از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است تا زمانی که به انسان امروزی رسیده است و مشخص نیست که چنین تفکری از چه زمانی در هر یک از این جوامع شکل گرفته است، اما بدون اغراق می توان گفت که این تفکر از ابتدایی ترین دوران زندگی بشر بر روی زمین ایجاد شده است و انسان ها از همان ابتدا برای رسیدن به آرمان شهر تلاش می کنند.


ee39414d 21e6 41bc 93fc 532d1594ffef خبر خاکستری

دین مبین اسلام که آخرین دین پیشنهادی خداوند و کامل ترین ادیان و مذاهب است، بیان می دارد که انسان علاوه بر رفتار و رشد درونی خود، در مسیری با جامعه است که مدینه فاضله آخرالزمانی و کمال این جامعه زمانی به وجود می آید که به این آرمان شهر می رسد.

نمونه کوچکی از ظهور حضرت مهدی (عج) و حکومت آخرین ذخیره الهی روی زمین، حکومت جمهوری اسلامی ایران است که توسط مردم به رهبری الهی تشکیل شد و مردم را نجات داد و کشور از یوغ تاگوت مردم شدند.

این در آخرالزمان و در زمان آینده اتفاق می افتد. انقلاب به دست مردم صورت گرفته، جهان در دام افتاده، عدالت و صلح در حال گسترش است، مردم از یوغ استبداد و استکبار جهانی رهایی یافته اند و جامعه و مردم به رشد و کمال عظیم روحی و جسمی می رسند.

مهمترین عامل برای این امر این است که مردم و بخشی از ملت متشکل از 313 نفر که جوامع مختلف را برای تشکیل یک انقلاب بزرگ آماده می کنند و مهمترین دشمن چنین انقلابی فقط استکبار جهانی است. و استکبار، کسانی هستند که با این انقلاب مخالفت می کنند، زیرا دستشان توسط مردم قطع شده است.

این مدینه فاضله چیزی جز زیبایی، جز تصویر صلح و عدالت و صلح را در بر نمی گیرد، اما متأسفانه معرفی نادرست مدینه فاضله آخرالزمان در جهان و خلاصه حوادث پس از آمدن و توضیح ناپذیر این دوران، دشمن را ترک کرد. از این خلاء استفاده کنید.از آن برای اهداف خود استفاده کنید و داستان اشتباه آن زمان را به مردم ارائه دهید.


6b5054e1 5962 484d b793 960562cef389 خبر خاکستری

طاغوت ها با بیان چهره های کریه آخرالزمان و این انقلاب سعی در از بین بردن آرزوی دستیابی مردم جهان به آن دارند تا مردم هرگز برای چنین روزی آماده نشوند و این انقلاب آخرالزمانی به تأخیر بیفتد. نگاهی به فیلم هایی با مضمون وسترن با مضمون آخرالزمانی، یادآور چنین چیزی است.

در فیلم های آخرالزمانی مانند 2012 می بینیم که آخرالزمان با نابودی جهان معرفی می شود و طبیعی است که هیچکس در دنیا به دنبال رسیدن به چنین آخرالزمانی نیست، چه برسد به تلاش برای رسیدن به آن.

گرینلند در شب می آید، دختری با تمام نعمت ها، بازی های گرسنگی، جنگ جهانی دوم و ده ها اثر دیگر نمونه هایی هستند که آخرالزمان و پایان بشریت را با اتفاقات وحشتناک به تصویر می کشند و ناخودآگاه مخاطب آخرالزمان مرحله بعدی آخرالزمان است. دنیا که هیچ آرزویی برای رسیدن ندارد

در فیلم «تپه شنی» که ساخته‌ای از این دست است و عملا نوید شخصیت‌هایی مانند لباس عرب، قرآن، نام زبان نامرئی و… را می‌دهد، آخرالزمان به گونه‌ای توصیف می‌شود که در آن زمان همه موجودات زنده به جز تعدادی از انسان ها ناپدید شده اند و طبیعت او آنقدر برای انسان ها بی ادب و آزاردهنده شده است که حتی قهرمان موعود فیلم که زبان نامرئی نامیده می شود نیز نمی تواند برای زمین کاری انجام دهد.


1780685a 7194 4b7e 8ae8 6d43642322ed خبر خاکستری

ایجاد حس ناامیدی از آخرالزمان و وعده یکی از حربه های ظالمان در سراسر جهان برای دفع مردم از آخرین انقلاب مستضعفین علیه خود است. بیایید یاران شیطان روی زمین.

حیف که تلاش زیادی در این زمینه در جبهه داخلی انجام نشده است. همانطور که در عرصه سینما، در سایر حوزه ها نیز، در حالی که حداقل آنچه گفته شد ثابت می کند که دشمن در این موضوع وارد جنگ شده و اهداف خود را پیش می برد، لازم است انقلابیون و کسانی که می خواهند منتظر موعود باشند. مهدی کار کند و حداقل با همان جواب بدهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید