داوران بخش ایثار جشنواره تئاتر استان تهران معرفی شدند


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912661

داوران بخش ایثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر تهران معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر استانی تهران، ابوالفضل محمور، کامران شهلایی و محمد لارتی به عنوان داور در بخش ایثار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران که با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب این جشنواره برگزار می شود، معرفی شدند. از دومین فصل فرهنگی و هنری ایثار.شد

ابوالفضل حمار متولد 1355 این هنرمند نیشابوری دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است و آثاری در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان، نویسنده و بازیگر به ثبت رسانده است. او در مجموعه های تلویزیونی «روح دزد»، «سودا»، «راز ناتمام» و چندین سریال و فیلم از جمله سه گانه «اخراجی» حضور داشته است. آخرین کار هنری او بازی در فیلم «410» به کارگردانی کوروش زارعی است.

محمد لارتی متولد 1356 از منطقه کرمانشاه است. وی سال هاست در زمینه کارگردانی، تهیه کنندگی، آهنگسازی و بازیگری فعالیت دارد و در کارنامه هنری وی آثاری چون آفتابی یا ابری، سه شنبه های خاکستری، عروسک ها دیگر کوک نمی شوند، کجایی فرهاد؟” “ناتمام”، “بازنشستگی مبارک”، “نمیتونم ببینم”، “کمی فراتر”، “هفت روز ژوئیه شصت”، “آوانتاژ”، “آخرین باران بهاری”، “خاطرات فیات تابستان 59 در تهران» و «حسام گمشده در چهار آذر» محقق شد و همچنین در آثاری چون «آخرین نبرد»، «هشتمین پنجره سمت چپ»، «کتیبه ها» و «یک روز تابستان» بازی کرد.

کامران شهلایی از هنرمندان خطه کرمانشاه در سال 57 است که در طول سالیان فعالیت خود در عرصه تئاتر افتخارات بی شماری را کسب کرده است. او با نمایش آثاری چون «بازنشستگی مبارک»، «قصه بگو یا بمیر»، «کاش می آمدم» به عنوان نویسنده برجسته شناخته می شود. وی همچنین اولین نویسنده برگزیده بهترین آثار ادبیات نمایشی ایران (جایزه ادبیات نمایشی) در سال 1390، نویسنده برگزیده اولین جشنواره ملی نمایشنامه ایران در سال 1391 و نویسنده برگزیده بخش جایزه اکبر رادی بود. شهلایی به عنوان بهترین کارگردان و فیلمنامه نویس جشنواره تئاتر شهر در سال 1394، اولین فیلمنامه نویس جشنواره ملی فتح خرمشهر و جشنواره ملی تئاتر مقاومت در سال 1396 شناخته شد.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران از یکم تا ششم آذرماه به دبیری امیرحسین شفیعی در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید