داوران بخش صحنه جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806406

داوران بخش مسابقه صحنه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز مطبوعاتی جشنواره پنج اثر از بخش رقابتی صحنه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را ارزیابی می‌کند.

به ترتیب (به ترتیب حروف الفبا)، محمدعلی خبری، شهرام زرگر، کوروش سلیمانی، نصرالله گدری و رضا مهدی زاده قضاوت مرحله مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

محمدعلی خبری نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی و فوق لیسانس کارگردانی و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس است و فعالیت های علمی، پژوهشی و نمایشی فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر دارد.

شهرام زرگر مترجم، مدرس دانشگاه و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و عضویت در هیات علمی همین دانشگاه است. زرگر در زمینه ترجمه، تدریس، نمایش و کارگردانی در هنرهای نمایشی فعالیت دارد.

کوروش سلیمانی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و نمایشنامه نویس است. سلیمانی دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران است و از سال 1370 وارد عرصه بازیگری شده و در چند کار به عنوان بازیگر حضور داشته و نمایشنامه هایی نیز روی صحنه برده است.

نصرلا گادری پژوهشگر، منتقد، مدرس، نویسنده، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر است. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه هنر و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس و مدرک درجه یک هنری معادل دکتری است. گادری آثار متعددی در هنرهای نمایشی نوشته است.

رضا مهدی زاده طراح صحنه، مترجم و مدرس دانشگاه است. وی دارای مدرک طراحی صحنه از دانشگاه هنر تهران، فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشگاه تربیت مدرس و فوق لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس دانشگاه هنر تهران است. سوابق متعددی در زمینه طراحی صحنه وجود دارد.

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 14 تا 18 بهمن ماه به دبیری حسین مسافر آستانه در حال برگزاری است و خبر آن در سایت fitf.ir قابل دریافت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید