داور مقابل دو گل نساجی در چند ثانیه در دیدار با استقلال

داور مقابل دو گل نساجی در چند ثانیه در دیدار با استقلال

پس از شکست هفته گذشته لیگ برتر مقابل پرسپولیس، این بار مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی، نساجی امیدوار بود شرایط متفاوتی را تجربه کند، اما در مقابل قرمزهای قائم شهری شرایط به کلی تغییر کرد.

آنها خیلی زود با دو گل آرش رضاوند و علی ابراهیمی (گل به خودی) از حریف عقب افتادند و در نیمه اول نتوانستند نتیجه را تغییر دهند.

این تیم در ثانیه های پایانی نیمه اول اما دو بار موفق شد توپ را وارد دروازه سیدحسین حسینی کند که هر دو بار توسط اکرمی دروازه اش رد شد.

ارسال نساجی از سمت چپ پس از ضربه سر مهاجم این تیم و سپس شوت ایوب کلانتری، توپ به تور دروازه استقلال گیر کرد اما کمک داور دوم پرچم خود را بالا برد و این موضوع را آفساید نامید. چند ثانیه بعد، سید حسین حسینی باید بازی را زود شروع می کرد که مهرداد عبدی بازیکن نساجی با پریدن و بلند کردن پای ضربه دروازه بان حریف را مهار کرد و توپ وارد دروازه استقلال شد.

اکرمی بار دیگر این گل را این بار به دلیل عدم فاصله گرفتن بازیکن نساجی در ضربه مردود اعلام کرد تا شاهد اعتراض نساجی ها باشد.

نساجی در نهایت با اختلاف دو گل به رختکن رفت تا کار سختی را پیش رو داشته باشد تا بتواند با این نتیجه برابری کند و مانند فصل گذشته حضورش در فینال جام حذفی را تکرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید