داوطلبان هلال احمر باید شناسنامه داشته باشند


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900626

هلال حمار رئیس جمعیت گفت: داوطلبان ما باید شناسنامه داشته باشند و مهارت و تجربه آنها به وضوح مشخص شود. در بین داوطلبان باید مجموعه داوطلبان فعال نیز مشخص شود تا در مواقع بحران از کارشناسان استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیرحسین کولیوند در جلسه شورای معاونت جمعیت هلال احمر افزود: امروز لازم است پیشنهادات مردمی برای ارتقای کیفیت خدمات در خیابان اربعین حسینی جمع آوری شود. در بحث آموزش، کمک های اولیه و کمک های اولیه برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی مانند کامیون و اتوبوس، دانش آموزان، دانشگاه ها و روستاییان باید جدی گرفته شود. به عبارت دیگر، موضوع آموزش کمک های اولیه برای همه افراد باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: الگوی مدیریت داوطلبان هلال احمر ما یک الگوی موفق در دنیاست و به همین دلیل باید تلاش شود تا حداکثر تعداد داوطلبان هلال احمر در کشور جذب شود. داوطلبان ما باید گواهینامه داشته باشند و مهارت و تجربه آنها باید به وضوح تعریف شود. در بین داوطلبان باید مجموعه داوطلبان فعال نیز مشخص شود تا در مواقع بحران از کارشناسان استفاده شود.

کولیوند ادامه داد: رئیس جمهور روز گذشته از خدمات هلال احمر در اربعین حسینی قدردانی کرد. همچنین وزیر بهداشت بر تعامل با مقامات عراقی تاکید کرد. با توجه به این موفقیت، باید گزارش کاملی در قالب مقاله ای از عملیات اربعین تهیه و به صلیب سرخ تحویل داده شود، چرا که تجمع گسترده ای مانند اربعین حسینی نداریم و صلیب سرخ باید در این خصوص اطلاع رسانی کند. اقدام هلال احمر ایران .

وی افزود: باید سایر جمعیت های ملی هلال احمر مانند افغانستان، پاکستان، اروپا و آفریقا را در عملیات سال آینده وارد کنیم تا فرهنگ تشیع و اربعین حسینی گسترش یابد.

رئیس هلال احمر بر لزوم راه اندازی کمپین جمع آوری داروهای مازاد از منازل تاکید کرد و گفت: می توانیم این داروها را در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید