دختری که سخنان سخنگوی دولت را برهم زد/عکس

برگزاری نشست علی بهادری جهرمی در دانشگاه قم با توجه به اینکه برنامه مشابه دیگری در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد، مورد توجه و استقبال فراوان دانشجویان قرار گرفت و علاوه بر ظرفیت 800 نفری در تالار شیخ مفید، حدود 200 نفر نیز با ظرفیت در سالن حضور داشتند.

دختری که سخنان سخنگوی دولت را برهم زد/عکس

پیش از این در ابتدای جلسه بهادری جهرمی از مجری برنامه که همراهش بود خواست تا با اعلام اسامی پرسشگران، جایگاه خود را به یکی از دانشجویان دختر معترض واگذار کند تا شکی در این مورد وجود نداشته باشد. اعلام اسامی

علیرغم شعارهای توهین آمیز برخی از حاضران به سخنگوی دولت، بهادری جهرمی چندین بار گفت که به دلیل فضای «بحث دانشگاهی» از این شعارها ناراحت نیستم، بلکه از آنها خواستار رعایت ادب و احترام به دانشجویان با تفکرات مختلف شد. .

دختری که سخنرانی رئیس دولت را برهم زد

در بخشی از این برنامه، سخنگوی دولت که در حال ارائه نتایج طرح هدفمندی یارانه ها بود، از سوی گروه کوچکی از مردم “دروغگو” خوانده شد و از این دانشجویان دعوت کرد تا پشت تریبون بیایند و به ادعای آنها پاسخ دهند. بحث کنید، اما هیچ یک از این افراد به جایگاه نرسیدند.

در بخشی دیگر از برنامه چند دانش آموز دختر شروع به داد و فریاد کردند و بدون نظم به سمت تریبون حرکت کردند و یکی از آنها در اقدامی عجیب از کف سالن به بالای سالن پرید و سعی کرد جلوی اجرای برنامه را بگیرد. برنامه با فریاد زدن که موفقیت آمیز بود نشد.

دیدگاهتان را بنویسید