درباره کرم ضد لک چه می دانید؟

ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791619

در مواردی که ایجاد لک در صورت ناشی از بیماری مانند مشکلات کلیوی و یا به دلیل اختلالات در بدن مانند اختلالات هورمونی باشد با رفع علت مشکل برطرف می شود اما باز هم استفاده از کرم ضد لک می تواند رفع شود. اثرات مخرب و موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پوست صورت یکی از مهم ترین اعضای بدن است که مراقبت از آن بسیار مهم است. زیرا به دلیل عدم رسیدگی به سرعت مشکل می شود. مشکلات پوستی غیر معمول نیستند و همه ما با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. از چربی زیاد یا خشکی و مشکلات گرفته تا جوش و آکنه. یکی از شایع ترین مشکلات پوستی ظاهر شدن لکه ها است. این لکه ها روی رنگ و ظاهر پوست تاثیر می گذارند و در اثر عوامل مختلفی مانند پیری پوست، تغییرات هورمونی، تاثیر جوش، رژیم غذایی ناسالم و … ایجاد می شوند.

اما علت اصلی لک های پوستی، قرار گرفتن مستقیم در معرض نور خورشید است. نور خورشید روند رنگدانه شدن پوست را تشدید می کند و باعث ایجاد لکه های مختلف روی آن می شود. یافتن منبع مشکل در چنین شرایطی بسیار مهم است. به عنوان مثال، بهبود رژیم غذایی و استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند به جلوگیری از لک های جدید کمک کند. اما آنچه در از بین بردن لکه های قبلی موثر است کرم ضد لک است. در ادامه با کرم ضد لک، مکانیسم و ​​کاربرد آن آشنا خواهید شد.

کرم ضد لک چیست؟

کرم ضد لک کرمی است که برای از بین بردن و پیشگیری از این مشکل رایج پوستی طراحی شده است. در واقع، لک های پوستی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند، اما ویژگی مشترک همه آنها افزایش رنگدانه و تولید ملانین در بخشی از پوست است. با افزایش رنگدانه ها رنگ بخشی از پوست با رنگ طبیعی و معمولی پوست تغییر می کند. در این مورد می گویند لکه ای روی پوست ایجاد شده است. یکی کرم ضد لک با ترکیباتی که شامل ترکیبات طبیعی مانند عصاره شیرین بیان و توت و ترکیبات شیمیایی مانند هیدروکینون، نیاسینامید و آربوتین همراه با ویتامین های موثر مانند ویتامین C برای مقابله با این مشکل پوستی است، به خوبی کار می کند.

در استفاده از کرم ضد لک مراقب باشید. به عنوان مثال کرم ضد لک که غلظت ترکیبات هیدروکینون در آن بالاتر از 4 درصد باشد، نه تنها تاثیر خوبی روی پوست شما نخواهد داشت، بلکه در برخی موارد باعث افزایش تعداد لک ها و حتی سوزاندن پوست می شود. پس هنگام استفاده از کرم ضد لک دقت کنید که دارای ترکیبات هیدروکینونی کمتر از 4 درصد باشد و کرم علاوه بر اینکه برندی شناخته شده است، تست خود را پس داده و مورد تایید افرادی که از آن استفاده کرده اند نیز بوده است.

در مواردی که ایجاد لک در صورت ناشی از بیماری مانند مشکلات کلیوی و یا به دلیل اختلالات بدن مانند اختلالات هورمونی باشد با رفع علت مشکل برطرف می شود اما باز هم استفاده از کرم ضد لک می تواند رفع شود. تاثیرات تاثير گذار بودن. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مراجعه کنید کرم ضد لک چیست؟ دیدن

مکانیسم اثر کرم ضد لک و کاربرد آن

ترکیبات ذکر شده در کرم ضد لک به گونه ای عمل می کند که باعث کاهش و در بهترین حالت متوقف شدن فرآیند رنگدانه در پوست می شود. می دانید که علت اصلی لک، رنگدانه های اضافی پوست است. هنگامی که رنگدانه متوقف می شود، معمولاً لکه های جدیدی ظاهر نمی شوند و این اولین استفاده از کرم ضد لک است. این به معنای جلوگیری از تشکیل لکه های جدید است. در چنین مواقعی به دلیل ترکیبات کرم، لکه های قبلی به تدریج پاک می شوند. در نتیجه پس از مدتی لکه ها نیز ناپدید می شوند یا حداقل محو می شوند.

در ژنتیک هر فرد، رنگ پوست به میزان مشخصی است. تقریباً تمام رنگ پوست فعلی ما چند درجه تیره تر از رنگ طبیعی آن است. این اتفاق با افزایش سن رخ می دهد، چه رنگ خارجی و چه داخلی (تغییر در ساختار DNA). هنگامی که از کرم ضد لک استفاده می کنید، به لایه های پوست نفوذ کرده و تولید رنگدانه در آن ها را متوقف می کند، رنگ پوست کم کم کم رنگ و روشن می شود. بنابراین پس از جلوگیری از ایجاد لک و رفع لک های قبلی، روشن شدن پوست و بازگرداندن آن به رنگ طبیعی را می توان سومین کاربرد کرم ضد لک دانست.

نحوه استفاده از کرم ضد لک

اگر به توصیه و تجویز پزشک از کرم ضد لک استفاده می کنید، بهتر است به دستور پزشک خود عمل کنید. در غیر این صورت دستورالعمل زیر بهترین و موثرترین روش استفاده از کرم ضد لک است.

image b1db5c442ad9f4bd7caeb8515ae6b2fed2597d6e خبر خاکستری

از کرم ضد لک دو بار در روز، دو بار در روز، صبح و عصر استفاده کنید. توصیه می شود قبل از استفاده صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید. پاک کننده مناسب آن است که با نوع پوست شما مناسب باشد. پس از شستن، آن را به خوبی خشک کنید و کرم ضد لک را به طور یکنواخت روی تمام نواحی صورت بمالید. اگر روال خاصی برای پوست دارید، مانند استفاده منظم از تونیک یا سرم پوست، قبل از استفاده از کرم، آن را روی پوست بمالید و سپس از کرم ضد لک استفاده کنید. اگر قصد خروج از خانه را دارید و در معرض آفتاب قرار می گیرید، به عنوان آخرین راه چاره از مقدار قابل توجهی ضد آفتاب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که علت اصلی ایجاد لک های پوستی آفتاب سوختگی است و می توانید با استفاده منظم از ضد آفتاب در کنار ضد آفتاب از شر لک های ناخواسته پوست خود خلاص شوید و به استانداردهای مورد نظر نزدیک شوید.

کرم ضد لک از ایتو خرید کنید!

ایتو به شکل گویش شیرازی از کلمه «این‌طرف» است. وظیفه این فروشگاه پاسخگویی به سوالات شما در مورد پوست و مو و ارائه محصولات، بسته بندی و بسته بندی مناسب به شما می باشد. چگونه از شر لکه خلاص شویم؟ خرید کرم ضد لک از ایتو! و انواع محصولات مراقبت از پوست و مو می توانید از محصولات با کیفیت در این فروشگاه لذت ببرید. یکی از ویژگی های جالب این فروشگاه مشاوره رایگان آن است. مهم نیست که مشکل پوست یا موی شما چیست. مشاوران مجرب این فروشگاه بهترین محصول را متناسب با مشکل شما به شما ارائه خواهند داد. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید می توانید به آیتو به نشانی ایتو مراجعه کنید https://eitoo.ir دیدن

دیدگاهتان را بنویسید