درخشش باورنکردنی ستاره غمگین پرسپولیس

درخشش باورنکردنی ستاره غمگین پرسپولیس

رضا اسدی دیگر بازیکن شد; البته برخی هم معتقدند او تحت تاثیر جو و حملات پرسپولیس بوده است. هر چه هست از شماره 8 پرسپولیس تا شماره 9 تراکتور فرسنقا فاصله است. بازیکنی که با 4 گل و 3 پاس گل مطمئنا می توانست امیدوار کننده به نظر برسد با توجه به فشاری که در بین شاگردان یحیی گل محمدی داشت اما در تابستان شرایط برای او متفاوت شد.

یحیی گل محمدی اما با همان ایمان قبلی یکی از آرزوهایش را برای تمدید قرارداد با رضا اسدی بیان کرد اما پیشنهادهای عجیب برای ادامه همکاری برای بازیکنی که فصل گذشته سلطان نقل و انتقالات لقب گرفت او را از کار در تهران باز داشت. ادامه

اسدی در میان پیشنهاداتی که داشت بالاخره به جایی برگشت که در آن لحظات خوشی داشت و خاطرات شیرینی داشت. تراکتور تبریز.

درست در روزهایی که هواداران تبریزی نگران جدایی اکبر ایمانی به عنوان بازیکن محبوب خود بودند، اسدی با این تیم قرارداد بست و خیلی زود موفق شد نام خود را به عنوان برگ برنده این تیم در خط میانی سرخ پوشان تبریزی قرار دهد.

هافبک شماره 8 سابق پرسپولیس که روزگاری با انتشار مطلبی با گلایه از این موضوع خشم خود را از حملات هواداران در تهران نشان می داد، حالا در آغوش گرم تی تی قرار می گیرد که در بین مدعیان گلزنی او دیده می شود.

اسدی پس از گل زیبایی که هفته گذشته در دیدار مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند، این بار ناجی تیمش لقب گرفت. جایی که قربان بردیف نگران یک تساوی پرماجرا در خانه بود و کمتر کسی فکر می کرد اسدی در آن ثانیه بازی در غیرقابل پیش بینی ترین موقعیت خود ضربه تمام کننده اش را بزند و سه امتیاز یادگار امام را حفظ کند.

هافبک دفاعی بلند قامت تراکتورسازی با سه گل نه تنها گلزن تیمش بلکه بهترین گلزن لیگ برتر است تا عملکرد خود را در سطح ستارگان نخبه لیگ نشان دهد. بازیکنی که شاید رنگ قرمز تراکتورسازی را ترجیح می دهد و نشان می دهد در جایی که آرامش بیشتری دارد و از حملات بعضا غیرحرفه ای دور است، می توان او را گوهری بی چون و چرا نامید.

هر سه گل اسدی در دقایق و ثانیه های پایانی به ثمر رسید تا پاسخی تند به منتقدانش بدهد. منتقدانی که مدعی مشکل بدنی و حضور کم رنگ او در دقایق پایانی بازی ها بودند، به این موضوع ربط دادند و حتی در دقایق کوتاهی که بازی کرد، تصاویری از او را خسته کننده نشان دادند. با این حال اسدی در ترکیب تراکتورسازی نه تنها بازیکن فیکس شد، بلکه در آخرین ثانیه ها و لحظاتی که کمتر امیدی به گلزنی دارد، به عنوان ناجی شماره یک ظاهر می شود و فریاد می زند من اینجا هستم، این قرمز به من می آید.

دیدگاهتان را بنویسید