درخشش ناگهانی هافبک پرسپولیس همگان را لال کرد

درخشش ناگهانی هافبک پرسپولیس همگان را لال کرد

فرشاد احمدزاده، هافبک 30 ساله سپاهان فصل گذشته با قراردادی 3 ساله با مدیران این باشگاه به توافق رسید و در لیگ 221 عملکردی متفاوت با 2 گل و 2 پاس گل داشت و امیدوار بود بتواند به روزهای اوج خود در لیگ بیست و دوم نزدیک شود. و در لیگ بیست و دوم عملکرد خوبی داشت. سپاهان دارد. احمدزاده که فصل گذشته با حضور محرم نویدکیا در اکثر بازی های این تیم در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت، با هدایت خوزه مورایس شرایط متفاوتی را در لیگ 22 تجربه می کند.

شوک مورایش به ستاره تیمش پاسخ داد

پس از نمایش ناامیدکننده فرشاد احمدزاده در دیدار هفته اول مقابل استقلال، سرمربی پرتغالی سپاهان خیلی زود تصمیم گرفت نام احمدزاده را از لیست خود حذف کند و هافبک سپاهان در هفته دوم و سوم مقابل نساجی و گل گهر به عنوان بازیکن تعویضی نقشی جزئی داشت. برای تیم طلایی پوشان اصفهان اضافه شد اما نتوانست تاثیر مثبتی بر روند فنی تیمش بگذارد.

مورایس از فرشاد احمدزاده به صورت چرخشی در ترکیب سپاهان از هفته چهارم تا ششم استفاده کرد، اما ناکامی احمدزاده در جلب نظر طلای پوشان اصفهانی باعث شد تا این هافبک 30 ساله برای 3 هفته متوالی از ترکیب تیمش خارج شود و حتی نتوانست این بازیکن را به دست آورد. یک دقیقه در ترکیب باشید سپاهان به میدان می رود. خوزه مورایس سرمربی سپاهان با این تصمیم قصد داشت به هافبک باتجربه تیمش شوک وارد کند تا فرشاد احمدزاده روند خوبی را در تیم اصفهانی آغاز کند.

احمدزاده برای کسب عنوان مهندس لیگ

فرشاد احمدزاده پس از 3 هفته دوری از تیم سپاهان، هفته گذشته در آبادان مقابل صنعت نفت فیکس شد و موفق شد اولین گل تیمش را به ثمر برساند و اولین تاثیر خود را در لیگ بیست و دوم بگذارد. احمدزاده علیرغم عملکرد خوبش در آبادان، برای تصمیم گیری موریس مقابل تراکتور تبریز نیمکت نشین شد اما مصدومیت زودهنگام یاسین سلمانی فرصت ویژه ای را برای هافبک 30 ساله طلایی پوشان فراهم کرد.

ستاره باتجربه سپاهان از دقیقه 36 دیدار مقابل تراکتورسازی وارد ترکیب تیمش شد و تنها 4 دقیقه طول کشید تا به عنوان بهترین گلزن اصفهانی بدرخشد. احمدزاده با زدن گل چهارم تیمش یک روز درخشان را برای سپاهان به پایان رساند تا در روزی که ژوزه مورائیس از ذهنش خارج شد و به عنوان بازیکن تعویضی اجباری به جمع طلایی پوشان اضافه شد، می توانست نظر سرمربی پرتغالی را جلب کند. مربی و توانایی فنی او

احمدزاده با درخشش در 2 هفته اخیر توانسته جایگاه مناسبی برای خود در جدول بهترین پاسورهای لیگ به دست آورد. ستاره سپاهان در 2 بازی 3 پاس گل پشت سر ریکاردو آلوز ستاره تراکتورسازی دارد که با 6 پاس گل بهترین پاسور جدول است و در رده دوم قرار دارد و در رقابت با دانیال اسماعیلی فر امیدوار است در هفته های آینده با رکورد آلوز برابری کند. گامی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ بیست و دوم.

دیدگاهتان را بنویسید