تکمیل حرم ایلامی در مشهد مستلزم مشارکت همگان بود


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909499

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زائران حرم ایلام در مشهد امری است که به همه مردم ایلام مربوط می شود و هرکس بر اساس ظرفیت و توانایی خود می تواند در این امر خیر شرکت کند. و نیاز است و از ظرفیت خیرین در این امر نیز می توان استفاده کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ساخت خانه زائر ایلام یکی از اولویت های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر استانی باید در مشهد خانه ای برای زائران داشته باشد و در همین راستا برای هر استان زمینی تدارک دیده شده است.

وی افزود: امامزاده ایلامیان مشهد هم اکنون 41 درصد پیشرفت داشته و در مرحله نازک کاری است که برای تکمیل آن حدود 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کریمی تبار همچنین گفت: زیارت حرم ایلام در مشهد امری است که به همه مردم ایلام مربوط می شود و هرکس با توجه به ظرفیت و توان خود می تواند در این امر خیر سهیم باشد و همچنین لازم است از ظرفیت خیرین در این امر استفاده شود. موضوع.

امام جمعه ایلام گفت: دستگاه های اجرایی در سطح استان نیز می توانند در ساخت این امامزاده مشارکت داشته و با استفاده از اختیارات خود این پروژه را به اتمام برسانند.

وی در ادامه با بیان اینکه دوران کرونا این پروژه را متوقف کرده است، گفت: با نظارت های انجام شده روند اجرای پروژه مطلوب است و برای تکمیل آن باید از امکانات داخل و خارج استان استفاده شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید