دلیل عدم درخشش هافبک تکنیکی پرسپولیس

دلیل عدم درخشش هافبک تکنیکی پرسپولیس

پرسپولیس در آزادی مغلوب سپاهان شد تا حالا فاصله دو تیم بالای جدول به چهار امتیاز رسیده و ضریب سرخپوشان و یحیی گل محمدی با کسب عنوان قهرمانی برابری می کند.

محمد عمری که در دیدار جام حذفی مقابل خط دفاع سپاهان ستاره تیمش بود، این بار شرایط متفاوتی را مقابل این حریف تجربه کرد و نتوانست از نبوغ و سرعت فردی و فنی خود برای رسیدن به هدف تیمش استفاده کند.

پدیده این فصل پرسپولیس و لیگ برتر که روز سختی را برای دفاع حریف مقابل سپاهان در نقش جهان سپری کرد تا تیمش بر این حریف سرسخت غلبه کند، این بار در دام دفاعی که مورایس تشکیل داده بود گرفتار شد. و خط دفاعی طلای پوشان. به نظر می رسد مورایش عملکرد این بازیکن تکنیکی را به طور کامل آنالیز کرده و به مدافعان تیمش دیکته کرده بود چرا که این بار تلاش محمد عمری بی فایده بود و می توان گفت خطاب او به خط دفاعی طلایی پوشان کاملا لو رفته بود. خوب آنها توانستند او را عقب نگه دارند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که این بازیکن جوان قبل از این مسابقه سرما خورده بود و با اقدامات پزشکی توانست به تیمش ملحق شود و شاید بخشی از این موضوع به وضعیت جسمانی او در دیدار روز قبل مقابل حریف برمی گردد. .

دیدگاهتان را بنویسید