استفاده از سهمیه سوخت اضطراری دلیل صف بندی جایگاه ها / عدم کمبود و عدم افزایش قیمت سوخت


ساعت: 21:07
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876885

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی مطرح کرد؛

برخی از مردان گفتند که برخی از جایگاه ها کارت سوخت اضطراری دارند. غنا بیش از حد شلوغ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرق، رانندگان کامیون از صف های طولانی در پمپ بنزین ها گلایه داشتند و خواستار اقدامات بیشتر شدند.

وجود صف های طولانی شایعات افزایش قیمت و کمبود گازوئیل را در روستاها به راه انداخته است.

گربانعلی مردانی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار هاورستان گفت: به دلیل داشتن کارت سوخت اضطراری در برخی جایگاه ها، جایگاه ها شلوغ است.

وی افزود: همه از سهمیه اضطراری استفاده می کنند که شاید رایج نباشد و باید در مواقع ضروری از آن استفاده کرد و این باعث ایجاد صف شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: متأسفانه این کارت فوریت دارای محدودیت هایی است. این بدان معناست که ما فقط می توانیم روزانه 10000 لیتر برای مواقع اضطراری تحویل دهیم.

مردانی گفت: ما اصلاً سهمیه پایه را کاهش نداده ایم. ما به همه خودروها بر اساس سال های گذشته بر اساس کلاس خودرو سوخت می دهیم.

وی به سهمیه نظارت یا بهره وری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برخلاف کارکرد خودرو و بارنامه که به صورت قانونی توسط شرکت های حمل و نقل جاده ای صادر می شود، هر 15 روز یک بار به صورت آفلاین شارژ می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: مشکل کمبود سوخت در استان نداریم و افزایش قیمتی برای هیچ فرآورده ای وجود ندارد.

مردانی افزود: قاچاق سوخت کار را به اینجا رسانده و با تمهیداتی که اندیشیده شده تا دو هفته آینده وضعیت به حالت عادی باز می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید