درخواست باور نکردنی سرمربی استقلال برای ادامه فصل؛ فرهاد به این مهم می رسد؟!

درخواست باور نکردنی سرمربی استقلال برای ادامه فصل؛  فرهاد به این مهم می رسد؟!

تیم استقلال تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر به نتایج استثنایی دست یافت و با 47 امتیاز و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد و در این شرایط استقلال اولین شانس قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود.

در این شرایط اما مصطفی ایرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال به موضوعی اشاره کرد که امروز جالب توجه بود؛ او گفت در ابتدای فصل از فرهاد مجیدی خواسته است که از 90 امتیاز ممکن لیگ 75 امتیاز را بگیرد و با رکورد ویژه در امتیاز تیمش را به قهرمانی برساند.

جالب اینجاست که حالا 11 هفته مانده به پایان دیدارهای استقلال، او 47 امتیاز جمع آوری کرده و برای رسیدن به 75 امتیاز مورد انتظار مدیرعامل باشگاه، آبی ها باید 28 امتیاز دیگر کسب کنند.
در پایان بازی هر تیم می تواند در نهایت 33 امتیاز کسب کند که در این صورت کسب 28 امتیاز دیگر کار سختی برای استقلالی ها محسوب می شود.

باید دید فرهاد مجیدی و شاگردانش در مسابقات آینده چگونه خواهند بود. آنها مطمئناً امیدوارند روند صعودی خوب خود را ادامه دهند و در تمام مسابقات پیروز شوند، اما بدون شک کسب 28 امتیاز دیگر با توجه به اینکه تنها 11 بازی به لیگ خسته ما باقی مانده است، کار بسیار دشواری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید