باور نکردنی؛ بازیکنی که توسط داور مصدوم شد!

اسوالدو آلونسو

نمونه های زیادی از مصدومیت داوران، از دست دادن تعادل یا برخورد با بازیکنان تیم در طول مسابقات وجود دارد، اما شاید به ندرت پیش آمده باشد که داوری در زمین مسابقه سهواً به بازیکنی آسیب برساند به گونه ای که بازیکن از زمین تعویض شود!

روزنو می گوید باور این موضوع کمی عجیب است، اما این اتفاق امروز صبح در ایالات متحده رخ داد. در هفته سی و یکم مسابقات MLS آمریکا در منطقه کنفرانس غرب، تیم فوتبال مینه سوتا در ورزشگاه آلیانز فیلد میزبان لس آنجلس اف. ساعت سی بود که بازی با تساوی تمام شد.

اما این دیدار با اتفاق عجیبی همراه بود که مورد توجه رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفت. در دقایق پایانی نیمه اول ارسال یک توپ در میانه میدان باعث شد تا بازیکنان دو تیم برای گرفتن آن وارد نبرد شوند. متأسفانه رابرت سیبیگا، داور آمریکایی، درست همان جایی بود که توپ رفت.

کاپیتان مینه سوتا اسوالدو آلونسو برای گرفتن توپ با یک چنگال طولانی تلاش کرد، در حالی که لس آنجلس اف. کیم خوان مون مفید بود. او برای گرفتن توپ هجوم آورد اما این بازیکن کره ای با بدشانسی روبرو شد.

برخورد صورت کیم خوان مون با داور تنها اتفاق داور نبود، زیرا رابرت سیبیگا داور مسابقه در جریان گرفتن اسوالدو آلونسو تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد تا هر دو بازیکن به او ضربه بزنند. اتفاق عجیبی که باعث شد هم بازیکن و هم داور به زمین بیفتند و بازی برای لحظاتی متوقف شود.

01657612 خبر خاکستری

01657613 خبر خاکستری

01657614 خبر خاکستری

01657617 خبر خاکستری

01657615 خبر خاکستری

01657616 خبر خاکستری

پس از این اتفاق کیم خوان مون به دلیل آسیب دیدگی شدید صورت نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین را ترک کرد و جای خود را به تریستان بلکمون داد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که لس آنجلس یک گل پیش بود اما در دقیقه 65 اسوالدو آلونسو کاپیتان مینه سوتا پس از این درگیری گل تساوی را به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید