درخواست عجیب کاپیتان پرسپولیس از یحیی

درخواست عجیب کاپیتان پرسپولیس از یحیی

کاپیتان پرسپولیس در فاصله دو نیمه جای خود را به تراکتورسازی تبریز داد و جای خود را به فرشاد فرج داد. در آن زمان خیلی ها دلیل این تغییر را نمی فهمیدند و شاید تصور می کردند که حذف سیدجلال حسینی یک تغییر تاکتیکی توسط یحیی گل محمدی است که می خواست نیروی جوان تری را به زمین بفرستد، اما اینطور نبود.

شاید جالبتر باشد بدانید در بین دو نیمه بازی با تراکتورسازی، سیدجلال حسینی التماس می کند که یحیی گل محمدی جایگزین او شود! کاپیتان سرمربی تیم ملی گفت: زانویم کمی درد می کند و ممکن است در نیمه دوم بدتر شود. سپس باید معاون را بسوزانید وگرنه تیم آسیب می بیند. “لطفا منو عوض کن!”

شاید همه جای سیدجلال حسینی را بگیرند. او در نیمه دوم روی زمین می افتاد و دقایقی دیگر راه او را می گرفت تا تماشاگران و هواداران پرسپولیس متوجه مصدومیت و دلیل تعویضش شوند اما سیدجلال حرفه ای است. کاپیتان پرسپولیس نیازی ندارد دلیل مصدومیتش را بیان کند یا بخواهد فیلمی از هوادارانش منتشر کند.

ما بازیکنان زیادی را می شناسیم که مصدومیت خود را از کادرفنی و مربیان مخفی نگه می دارند تا دقایقی دیگر بازی کنند. به زمین می آیند و با رفتاری تصنعی با نشان دادن درد و رنج زمین را ترک می کنند، اما سیدجلال حسینی که می داند شیفت 46 دقیقه ای چقدر می تواند برایش بد باشد، می خواهد تعویض شود!

دیدگاهتان را بنویسید