درخواست معاون اول رئیس جمهور برای تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه + عکس نامه


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883955

انجمن حسابداران رسمی طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صاحبان شرکت ها، اصناف، صنایع دستی، شرکت های اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان بهار امسال فرصت داشتند نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

این فرصت تا اواسط تیرماه امسال تمدید شد و برای دومین بار در اواسط تیرماه امسال با موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا تا پایان تیرماه تمدید شد.در حال حاضر افراد و بازرگانان اتحادیه ها 5 روز فرصت دارند تا اعلامیه را تمدید کنند.

بر اساس مصوبه 24 تیرماه ستاد ملی برخورد با تاج، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال 1400 برای صاحبان مشاغل و همچنین تسلیم فرم تعیین مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده 100 ق. مالیات های مستقیم این قانون تا 31 جولای 1401 تمدید شد.

تاکنون تصمیمی مبنی بر تمدید این مدت برای سومین بار شنیده نشده است. اما سید محمد باقر عبدی، رئیس انجمن حسابداران رسمی طی نامه ای به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، برای سومین بار مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی را تمدید کرد.

در نامه این سازمان صنفی به معاون اول رئیس جمهور آمده است که به دلیل کثرت پرونده های مالیاتی افراد، حسابداران همچنان قادر به تنظیم اظهارنامه مالیاتی برای فعالیت اشخاص حقوقی به ویژه در شهرهای کوچک نیستند.

لذا از مخبر تقاضا می شود مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی را تمدید نماید.

624a74e9 98f8 4a4d b671 c0cef491235d خبر خاکستری

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید