درخواست کودک 5 ساله از دستور/خبرنگار معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به مجروحان


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906489

در اولین سفر معاون رئیس جمهور به شیراز، کودک 5 ساله ای که پدر و مادر و خواهر خود را در حمله تروریستی از دست داده بود، درخواستی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حمله تروریستی چهارشنبه شب (13 آبان) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) 13 نفر از جمله چند زن و کودک کشته و 30 نفر زخمی شدند.

مخبر معاون اول رئیس جمهور در سفر به شیراز از مجروحان و مجروحان در بیمارستان محل مداوای مجروحان عیادت کرد.

خبرنگار شامگاه پنجشنبه در جریان سفر به شیراز که به منظور اطلاع از روند بررسی ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) انجام شد، از بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی بازدید و عیادت کرد. مصدومان و مجروحان این حادثه و گفتگو با پزشکان و کادر درمانی بیمارستان در جریان آخرین وضعیت سلامت مجروحان این حادثه و روند درمان آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای مداوای مصدومان این حادثه صادر کرد. مجروح.

کاوه استردی، دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور در بیانیه ای درباره عیادت معاون اول رئیس جمهور از مجروحان حادثه تروریستی شیراز نوشت: یکی از تلخ ترین لحظات سفر دکتر محبر به شیراز، دیدار با کودک 5 ساله بود. آرتین که پدر، مادر و برادرش را در مقابل چشمانش از دست داد. به شهادت رسید. تنها خواسته خواهرش انتقام خون شهدای شاهچراغ بود.»

معاون اول رئیس جمهور همچنین با خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی دیدار و گفتگو کرد و ضمن ابراز همدردی با آنان بر تلاش دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی برای برخورد با عوامل و حامیان عملیات تروریستی تاکید کرد.

مخبر ابتدا از کودک بازمانده خانواده باربر که پدر، مادر و برادرش را در این حادثه دلخراش از دست داده در بیمارستان نمازی عیادت کرد و از کادر درمانی آخرین وضعیت درمانی وی را جویا شد. سپس در دیدار با پدربزرگش ضمن دلجویی و همدردی، آمادگی کامل خود را برای حمایت از این کودک بازمانده حادثه اعلام کرد.

معاون اول رئیس جمهور سپس با خانواده کشاورتس دیدار و ضمن تسلیت به سایر شهدای جوان این حادثه تروریستی، از استاندار فارس خواست تا در اسرع وقت به تمامی خانواده های داغدار این حادثه کمک و مساعدت لازم را انجام دهد. معرفی.

مخبر همچنین با حضور در حرم احمد بن موسی علیه السلام، ضمن استماع گزارش های مراجع ذیربط در خصوص عملیات تروریستی روز گذشته، در مراسم شهادت شاهچراغ حضور یافت و با مردم شیراز و خدام در محل عزاداری کرد. حرم و سپس در نماز جماعت شرکت کردند.

حضور در جلسه شورای تامین استان فارس آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور شیراز بود که در حرم شاهچراغ برگزار شد. محمد محبر در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی شیراز، ضمن ابراز همدردی با جان باختگان و خانواده های آنان، از خداوند متعال شفای عاجل برای آنان مسئلت کرد.

در این جلسه که با حضور وزیر کشور و نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه شیراز برگزار شد، مقامات انتظامی، امنیتی و قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده و پیگیری های انجام شده در این رابطه ارائه کردند. به حملات تروریستی اخیر

دیدگاهتان را بنویسید