دروازه بان آبی ها به پرسپولیس نزدیک شد

رشید مظاهری دروازه بان استقلال که این روزها شرایط مساعدی در جمع آبی پوشان ندارد و رفتار غیرحرفه ای این بازیکن باعث می شود کادرفنی واکنش مثبتی به او نداشته باشد.

کاروان تیم فوتبال استقلال 15 شهریور 1389 راهی امارات شد تا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود اما سه بازیکن این تیم حاضر به همراهی آبی ها نشدند.

رشید مظاهری، حسین مرادمند و محمد دانشگر سه بازیکن استقلال هستند که به دلیل مشکلات مالی از همراهی این تیم در امارات خودداری کردند. این سه در تهران ماندند تا استقلالی ها در غیاب آنها برای مصاف با الهلال عربستان راهی امارات شوند.

این آغاز اختلاف فرهاد مجیدی با دروازه بان جوان استقلال بود. هرچند سرمربی آبی ها این موضوع را تکذیب می کند اما منشا اختلاف بر هیچکس پوشیده نیست. تظاهرات در حال حاضر؛ فصل بدی را در استقلال تجربه کرد. ذخیره های بعدی قطعاً روی روحیه دروازه بان تأثیر منفی می گذارد.

بسیاری از بزرگان استقلال از سرمربی جوان استقلال خواستند تا این اختلافات داخلی را حل کند. فرهاد مجیدی با بیان اینکه هیچ تفاوتی وجود ندارد و تمرینات تیم در هر مسابقه مورد استفاده قرار می گیرد، این تظاهرات را به دلیل مشکلات فنی نوعی آرایش عنوان کرد.

چندی پیش سرمربی استقلال نسبت به رشید مظاهری واکنش مثبت نشان داد اما رفتار غیرحرفه ای این دروازه بان باعث شد تا اختلاف جدیدی برای او و کادرفنی اش شکل بگیرد.

بر اساس این گزارش؛ فرهاد مجیدی حدود 30 دقیقه زودتر در تمرین استقلال برای انجام یک کار شخصی محل تمرین تیمش را ترک کرد و رشید مظاهری در همان 30 دقیقه چندین بار در تمرینات تاکتیکی خود دچار مشکل شد و به همین دلیل اعضای کادر فنی استقلال از این تیم بودند. مجیدی از انتقال وی خبر داد و سرمربی آبی ها او را تحویل کمیسیون انضباطی داد.

با اعلام کمیته انضباطی باشگاه استقلال؛ رشید مظاهری به دلیل تخلف انضباطی در تمرینات این تیم به 5 درصد کسر از قراردادش محکوم شد. پس از حضور مشاهری در جلسه امروز کمیسیون انضباطی؛ با تایید تیم استقلال، این دروازه بان فردا در تمرین این تیم شرکت می کند.

خبرهای زیادی از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رشید مظاهری شنیده می شود. طبق شنیده ها این رفتارها مشخصا مورد رضایت کادرفنی و کارکنان باشگاه است که با رضایت آنها در نیم فصل از باشگاه جدا شده و به تیم دیگری می روند.

با توجه به اینکه رشید مظاهری از پرسپولیس پیشنهاد جدی دارد، این احتمال وجود دارد که مقصد بعدی او پرسپولیس باشد، باید دید سرنوشت آبی ها در نقل و انتقالات زمستانی چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید