درگیری در شمال رام الله؛ جوان فلسطینی به شهادت رسید

منابع عبری زبان نیز اعلام کردند که این جوان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی وارد درگیری مسلحانه شده و در نهایت در جریان آن درگیری به ضرب گلوله کشته شده است.

این منابع گفتند که ظاهراً یک جوان دیگر نیز همراه این شهید جوان فلسطینی بوده که او نیز مجروح شده اما از محل متواری شده است.

روزنامه عبری معاریو نیز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: این دو جوان فلسطینی شهرک بیت ایل در شمال رام الله را تیراندازی کردند که در جریان آن یک شهرک نشین اسرائیلی زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به سمت این دو جوان فلسطینی تیراندازی کرد که یکی از آنها کشته شد و دیگری از صحنه متواری شد.

اوضاع در فلسطین اشغالی و کرانه باختری به شدت متشنج است. روز گذشته نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کردند و وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در حمله به اردوگاه جنین در شمال این کشور یک فلسطینی کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند. بانک غرب.

از سوی دیگر صبح روز جمعه در قدس اشغالی نظامیان صهیونیست به صورت گسترده مستقر شدند.

این در حالی است که در جریان درگیری های شدید در مناطق مختلف قدس اشغالی، 21 فلسطینی و دو شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند. نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته 18 فلسطینی را دستگیر کردند که تعداد بازداشت شدگان در دو روز گذشته به 41 نفر رسید.

این در حالی است که ده‌ها جوان فلسطینی به خیابان‌های قدس اشغالی آمدند و با آتش زدن لاستیک‌ها خیابان را مسدود کردند و نظامیان صهیونیست به سوی آنها گلوله‌های پلاستیکی، گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی شلیک کردند.

مناطق مختلف قدس اشغالی شاهد اعتصابات و تعطیلی مراکز آموزشی و تجاری در همبستگی با فلسطینیان بود.

نظامیان اسرائیلی هر روز به بهانه های مختلف به خانه های فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری یورش برده و آنها را دستگیر می کنند. بر اساس قانون بازداشت اداری، رژیم صهیونیستی فلسطینیان را بدون ارائه هیچ سند و مدرکی حتی بدون اتهام خاص تا پنج سال زندانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید