بیانیه جهاد اسلامی در پی شهادت شش فلسطینی در نابلس و رام الله


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905778

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت 6 فلسطینی در نابلس و رام الله را به ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت 6 فلسطینی در نابلس و رام الله را به ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: ما در جنبش جهاد اسلامی عزادار این گروه خجسته هستیم که در جنایت فجیع نیروهای اشغالگر صهیونیستی علیه مردم ما و مقاومت در شهر نابلس به شهادت رسیدند. شهر نابلس شاهد حماسه ای قهرمانانه بود که شایسته فداکاری مردم ما و امید آنها به پیروزی و آزادی بود.

جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: تاکید می کنیم تداوم جنایات دشمن، حمله به شهرهای ما و ریختن خون ملت فلسطین نیازمند اتحاد بیشتر و مقاومت بیشتر برای پاسخگویی به این جنایت شنیع است. گسترش دامنه رویارویی با رژیم اشغالگر و یکپارچه سازی عرصه های این رویارویی بهترین پاسخ و بدترین کابوس متجاوزان، نظامیان و شهرک نشینان متحمل عواقب این جنایات است.

در پایان بیانیه جهاد اسلامی تاکید شد: از زحمات مجاهدان گردان های نابلس و گروه آرین الاسود که در این نبرد طولانی شجاعانه و دلیرانه جنگیدند و افتخارات انتفاضه مبارک را زنده کردند، قدردانی می کنیم. ما همچنین به فرزندان قهرمانان خود در سراسر کرانه باختری اشغالی که از برادران خود در نابلس حمایت کردند و در برابر تجاوزات در کنار آنها ایستادند، درود می فرستیم. ما به شهدا قول می دهیم که تا پایان اشغال به خون خود پایبند باشیم.

لازم به ذکر است که در حملات بامدادی نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرهای نابلس و رام الله کرانه باختری، 6 فلسطینی شهید و دست کم 20 فلسطینی زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

نهضت جهاد اسلامی اسامی شهدا را به این شرح اعلام کرد: «وادی صبیح هو» 31 ساله، «حمدی صبیح» قائم 30 ساله، «علی خالد» 26 ساله، «حمدی محمد شرف» 35 ساله، «مشعل زهی بغدادی» در سن 30 سالگی. 27 نفر از نابلس و شهید “قصی محمود التمیمی” 19 ساله اهل رام الله کرانه باختری.

دیدگاهتان را بنویسید